Gulácsi torna als entrenaments del Villarreal després de l’assalt violent a sa casa

Ejemplo de shortcode con estilo
El porter hongarés Peter Gulácsi ha tornat als entrenaments del Villarreal després d’haver sigut baixa contra el Nàpols per un assalt violent al seu domicili de Puçol, mentres el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir ara si juga ell o manté en la porteria Luiz Júnior davant l’Elx.

El porter hongarés Peter Gulácsi s’ha reincorporat este dijous als entrenaments del Villarreal després d’haver sigut baixa dimarts contra el Nàpols per un assalt violent al seu domicili de Puçol, i ara el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir si torna a apostar per ell o manté en la porteria Luiz Júnior en el partit d’este diumenge contra l’Elx.

L’assalt es va produir dilluns a la nit, quan diversos atracadors es van colar en el xalet on viu Gulácsi amb la seua família, en una urbanització de Puçol, a mitan camí entre València i Vila-real.

Segons s’ha informat, els lladres van sorprendre el porter i els seus familiars quan dormien i els van amenaçar amb una arma durant quasi una hora d’atracament.

Els assaltants es van emportar un botí format principalment per bolsos i rellotges, encara que no s’han oferit més detalls sobre el valor dels objectes sostrets ni sobre possibles danys materials en la vivenda.

A conseqüència d’este episodi, el jugador no es va vore amb ànims ni en condicions psicològiques de disputar el duel europeu de dimarts davant el Nàpols, per la qual cosa va causar baixa en la convocatòria.

Tornada al treball amb normalitat

Després del dia de descans que Iñigo Pérez havia concedit dimecres a la plantilla grogueta, l’equip ha tornat este dijous al treball i Gulácsi s’ha exercitat amb normalitat al costat dels seus companys.

La presència del porter hongarés en la sessió reforça la idea que es troba recuperat per a la competició, almenys en l’aspecte físic, encara que la decisió final sobre la seua alineació correspondrà al cos tècnic.

Abans de l’assalt, Gulácsi havia aconseguit guanyar-se la titularitat en la porteria del Villarreal i havia desbancat Luiz Júnior, que havia sigut el primer porter en l’inici de la temporada.

No obstant això, Luiz Júnior va quallar un bon partit davant el Nàpols en l’enfrontament europeu de dimarts, aprofitant l’absència del seu competidor per la plaça sota pals.

Amb la tornada de Gulácsi als entrenaments, Iñigo Pérez afronta ara una decisió important per al partit de Lliga contra l’Elx, ja que haurà de triar entre mantindre la continuïtat del bon rendiment de Luiz Júnior o restituir el porter hongarés en l’onze inicial.

Esta elecció condicionarà directament la porteria del Villarreal en una nova jornada de LaLiga, marcada també pel context emocional viscut pel guardameta després de l’assalt a sa casa.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.

Arriba Adam, la primera DANA de gran impacte que sacseja el Mediterrani

L’Aemet ha batejat com Adam la primera DANA de gran impacte de la temporada 2026-2027, que deixarà ruixats molt forts i persistents al Mediterrani peninsular i Balears almenys fins dilluns.

Fins a 300 litres diumenge al sud de València i litoral nord d’Alacant

Aemet ha activat l’avís taronja diumenge al sud de València i litoral nord d’Alacant per pluges torrencials de fins a 300 l/m². Dissabte hi haurà avís groc generalitzat a la Comunitat Valenciana per fortes pluges, tronades, pedra i ratxes de vent.