Quinze carreteres tancades per la pluja en cinc províncies, amb diversos talls a Alacant i Oliva

Ejemplo de shortcode con estilo
La DGT ha mantingut tallades 15 carreteres secundàries per les fortes pluges en les províncies d’Alacant, València, Còrdova, Sevilla i Toledo, amb diversos talls a la Marina Alta i un a Oliva.

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha informat este dilluns que 15 carreteres secundàries continuen tallades per les fortes pluges en les províncies d’Alacant, València, Còrdova, Sevilla i Toledo.

Segons ha detallat l’organisme en un missatge a la xarxa social X, les restriccions afecten sobretot vies de la xarxa secundària i ha demanat als conductors que eviten desplaçar-se per les zones més castigades pel temporal.

Diversos talls a la Marina Alta i un tall a Oliva

En la província d’Alacant, la DGT ha indicat que hi ha diverses carreteres afectades en punts turístics i municipis de la Marina Alta. Concretament, estan tallades la CV-742 i la CV-747, a Jávea.

També romanen tancades la CV-678, la CV-700, la CV-715, la CV-727 i la CV-728, totes en l’entorn de Pego. A més, la CV-700 continua tallada a La Vall de Gallinera.

Les pluges també han obligat a tallar la CV-723, a Dénia, i la CV-740, a Teulada, la qual cosa complica la mobilitat entre diversos nuclis costaners i d’interior de la comarca.

En la província de València, la DGT ha assenyalat que continua tancada al trànsit la CV-670 a l’altura d’Oliva. Este tall afecta un important eix de comunicació de la Safor amb municipis pròxims i pot generar desviaments per rutes alternatives.

Afectació en carreteres de Toledo, Còrdova i Sevilla

El temporal també ha tingut conseqüències en altres punts de l’Estat. En la província de Toledo, la DGT ha informat del tancament de la N-301 al seu pas per Quintanar de la Orden.

En la província de Còrdova, romanen tallades la CO-4103, a Bujalance, i la CO-4207, a Montilla, dos vies que donen servici a zones rurals i agrícoles.

Finalment, en la província de Sevilla, la DGT ha comunicat el tall de la SE-6300 al municipi de Lebrija, també per acumulació d’aigua en la calçada.

L’organisme ha insistit en la necessitat d’extremar la prudència, reduir la velocitat, augmentar la distància de seguretat i informar-se de l’estat de les carreteres abans d’iniciar qualsevol desplaçament per les zones afectades pel temporal de pluja.

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.