El president del Govern, Pedro Sánchez, visitarà este dimarts el Puesto de Mando Avanzado dOliva (València) per a seguir sobre el terreny la gestió de la DANA i reunir-se amb els responsables dels dispositius d’emergència, de coordinació i amb alcaldes dels municipis afectats.
Segons ha detallat la Presidència del Govern
Segons ha detallat la Presidència del Govern, Sánchez arribarà a Oliva acompanyat de la vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, Sara Aagesen. També hi acudiran el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, i la ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant.
La trobada en el Puesto de Mando Avanzado permetrà a l’Executiu central actualitzar la informació sobre la situació generada per la DANA. A més, servirà per a escoltar de primera mà les necessitats plantejades pels equips d’emergències i pels responsables municipals.
Després de la reunió amb els responsables dels dispositius i amb els alcaldes afectats, la comitiva governamental recorrerà les instal·lacions del centre de coordinació. Allí podran conéixer amb detall com s’organitza la resposta davant els episodis de pluges intenses i les seues conseqüències immediates.
La visita està prevista per a les 12.30 hores i finalitzarà amb una declaració institucional davant els mitjans de comunicació. En eixa compareixença es preveu que el president del Govern valore la situació i trasllade el suport de l’Executiu als territoris afectats per la DANA.




