20.8 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

Una professora és investigada per agredir a xiquets de 3 anys

 

La mestra, que imparteix classe en una escola de Gijón, està sent investigada per suposades agressions a xiquets i xiquetes de 3 i 4 anys. Els pares denuncien vexacions, crits, insults i que a vegades la professora arriba a pegar al cap als menuts.

La docent investigada per maltractaments imparteix classe a xiquets i xiquetes de primer d’Infantil en un col·legi de Gijón. No es tractaria d’un fet aïllat amb un xiquets en concret sinó amb varis. Els pares demanen l’expulsió immediata de la docent, que després de la denúncia continua fent classe.

Mónica és la mare d’un dels xiquets que ha contat a Antena 3 que la professora els pega. ‘Compte que des que va començar el curs diversos pares van comentar entre ells la ‘mala praxi’ d’esta mestra’.

Tot va començar quan un dels escolars li va dir a la seua mare que s’havia fet pipí en classe i no li ho havia dit a la mestra per por de què li peguera. Després que esta mare comentara este comportament en el grup de pares, Mónica va preguntar al seu fill com s’ho passava en el col·legi i el xiquet li va contar que la professora els castigava si eren “dolents” i també els pegava. “El meu fill em va dir directament que la professora els pegava al cap i en el ‘papo‘. Esta mare es va posar en contacte amb altres pares i mares i van comprovar que la majoria dels xiquets i xiquetes de la classe comptaven el mateix.

‘Espejo Público’ s’ha posat en contacte amb la Conselleria d’Educació. Asseguren que estan treballant amb el centre de manera coordinada i que s’estan seguint els protocols habituals, que és entrevistar-se amb les parts fins a prendre una determinació.

 

Com saber si un mestre fa bullying?

Este tipus d’assetjament pot definir-se com un abús d’autoritat, maltractament físic, verbal o psicològic, vexacions o humiliacions repetides diverses vegades, esteses al llarg del temps i que tenen com a víctima a una persona o a un grup.

Últimes notícies

0-0 en Mendizorroza: Agirrezabala evita la victòria de l’Alabés

L'Alabés va portar el pes del partit amb ocasions per a Boyé, Toni Martínez i Denis Suárez, però Agirrezabala i el pal van sostindre el 0-0. El València es va replegar i va donar per bo el punt després d'un arreón final local amb una falta de Denis al pal

L’Alabés domina sense premi davant el València: 0-0

L'Esportiu Alabés va portar la iniciativa de principi a fi, però no va poder trencar el 0-0 davant un València sostingut per Julen Aguirrezabala i la fusta. Repartiment de punts en el tancament de la novena jornada de LaLiga EA Sports.

La jutgessa de la DANA demana els vídeos en brut usats per a l’Instagram de Pradas

La instructora del cas per la gestió de la DANA reclama el material original d'un vídeo utilitzat en xarxes per la exconsellera Salomé Pradas i dicta noves actuacions que delimiten el focus de la investigació.

PP i Vox plantegen suprimir el llenguatge inclusiu en Les Corts i fusionar la comissió LGTBi

PP i Vox registren una reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu i reorganitza comissions, inclosa la LGTBi, que s'integra en un nou òrgan de Família i Igualtat.

Guardiola subratlla el creixement del City i apunta a demostrar-lo davant el Vila-real

En la vespra de la tercera jornada de la Lliga de Campions, Guardiola assegura que el Manchester City progressa i confia a traslladar-ho al partit davant el Vila-real.

Les màximes freguen els 30 graus en diverses zones de la Comunitat Valenciana

El termòmetre va aconseguir o va fregar els 30 graus en diferents localitats, amb ascensos generalitzats excepte en l'interior de València. Aemet preveu una setmana molt càlida, amb els pics el dimecres i el dijous i mínimes per damunt de 20.

Marcelino: el Vila-real s’ha guanyat estos partits i només pensa a guanyar

El tècnic del Vila-real reivindica que l'equip s'ha guanyat jugar davant un campió d'Europa i fixa l'objectiu a sumar la primera victòria del torneig.

Aagesen crida a frenar els atacs a meteorologos després de la dana i demana reforçar les alertes

Aagesen advertix de l'auge de la desinformacion i el negacionismo, sosté que el problema va estar a alertar a la poblacion i anuncia 5 milions al fons SOFF.