26.7 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

Sanitat investiga la desaparició d’un vial del centre a on es va vacunar l’exfiscal cap de Castelló

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Conselleria de Sanitat està investigant la desaparició d’un vial amb sis dosis de vacunes contra el Covid-19 del centre de salut 9 d’Octubre de la capital de la Plana a on es va vacunar de manera irregular l’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, ambulatori en el que treballa com a coordinadora la seua dona.

 

Sobre este tema, la consellera Ana Barceló, en roda de premsa, ha anunciat que estan a l’espera del resultat de les diligències prèvies obertes per l’Hospital General de Castelló per a determinar si d’eixos fets es deriva alguna classe de delicte per a donar trasllat a Fiscalia. Cuesta va renunciar al seu càrrec en saber-se la seua vacunació sense ser personal dels grups de prioritat establits pel Ministeri.

 

En eixe sentit, preguntada per si la dona del fiscal, coordinadora en el centre, puga estar implicada en esta desaparició i si el vial va poder ser usat per a vacunar a més familiars, ha replicat que és «el que l’Hospital General està investigant. Dins de les possibilitats, quan s’investiga cap tot», ha recalcat.

 

L’Hospital General de Castelló també investiga esta desaparició

Ha argumentat que en unes diligències d’esta classe cal investigar «fins a arribar al final d’este cas per la transcendència mediàtica que ha tingut tan important». Barceló ha assenyalat que estan a l’espera de l’informe final i de la conclusió que es deriva de la desaparició del vial per a procedir, en el seu cas, a donar trasllat a la Fiscalia, en l’únic supòsit dels analitzats en el que creu que pot haver-hi una transcendència penal.

 

L’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, es va vacunar en el centre de salut 9 d’Octubre el passat 29 de gener. La direcció general de Recursos Humans ha iniciat unes diligències prèvies que han determinat que els responsables de la seua vacunació van ser la coordinadora d’infermeria d’Atenció Primària i un infermer. Per part seua, l’Hospital General de Castelló investiga la desaparició d’este vial.

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.