Sis persones detingudes per intentar saltar-se un control policial de tancament perimetral d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral de la ciutat d’Alacant amb la finalitat de vigilar el compliment de les noves mesures sanitàries, han detingut a sis persones que van intentar, fent cas omís de les instruccions dels policies, saltar-se un control i accedir a la ciutat.

 

Els agents estaven esta vesprada de dissabte en un dels controls establits en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de fer complir les restriccions d’accés i eixida de la ciutat dictades per la presidència de la Generalitat Valenciana,  concretament en la rotonda de Mèxic sent un dels punts principalment usats per a entrar i eixir de la ciutat en vehicle.

 

En un determinat moment dos cotxes es van aproximar al dispositiu, que eren dos taxis, i els agents de la Policia Nacional, conjuntament amb altres efectius de la Policia Local d’Alacant, van donar l’alt als cotxes. Un dels conductors dels taxis va explicar als policies que venien de la localitat d’Almeria i que cada un transportava tres ocupants que havien pagat el viatge fins a Alacant. 

 

Van baixar dels taxis i van fugir

Els agents els van informar que l’accés a la ciutat no estava permés, ja que no es trobaven emparats per cap de les excepcions existents per a això, que per tal motiu havien de donar la volta i tornar al seu punt d’origen. I també els van confirmar que anaven a ser proposats per a sanció per esta infracció.

 

D’esta forma els dos taxis van començar a circular per la rotonda per a abandonar la zona, si bé en estar un dels semàfors en roig van detindre la seua marxa, moment usat pels sis usuaris dels taxis per a obrir les portes dels vehicles i fugir a la carrera.

 

En eixe moment va començar una persecució a la carrera que es va produir per diferents carrers de la ciutat fins a arribar a l’Estació d’Autobusos d’Alacant, lloc que els fugitius havien triat per a refugiar-se, i a on van ser localitzats i detinguts per agents de la Policia Nacional.

 

Els sis arrestats, d’edats compreses entre els 18 i els 32 anys, van ser acusats d’un presumpte delicte de resistència i desobediència per a posteriorment ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.  Els detinguts es van negar a declarar en les dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant i no van voler donar explicacions sobre les raons per a accedir a la ciutat.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.