21.3 C
València
Diumenge, 13 juliol, 2025

Una dona ferida en caure des d’un mur de tres metres en patir un accident de moto en les Planes de Xàbia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït un accident de trànsit en caure una dona des d’un mur de tres metres en bolcar d’una moto en la carretera de les Planes, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la moto ha impactat contra la barana d’esta carretera en una de les corbes més tancades. La dona, que viatjava de copilot, ha eixit disparada per damunt d’un mur i s’ha precipitat des d’una altura d’uns tres metres.

 

Tal com pareix, la víctima ha anat a caure en la parcel·la d’un xalet. Mentrestant, el conductor de la moto ha patit ferides en una mà.

 

La víctima no ha perdut el coneixement

Fins al lloc dels fets han acudit una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha immobilitzat a la dona, que ha patit lesions en els turmells i l’esquena.

 

Afortunadament, la dona no ha perdut el coneixement. Posteriorment, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de salut de la pacient

Últimes notícies

El curt ‘El príncep’ d’Àlex Sardà guanya el 37 Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi

El curtmetratge ‘El príncep’, dirigit per Àlex Sardà, triomfa en el 37 Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi amb un premi de 4.000 euros i preselecció per als Goya.

Emergències activa alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències eleva a alerta taronja les pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alertes en zones de Castelló i València per fenòmens meteorològics.

Calamarsades i fortes tempestes assoten la província de Castelló amb ratxes de vent de fins a 114 km/h

La província de Castelló patix intenses tempestes acompanyades de graníssol, forts vents de fins a 114 km/h i precipitacions que superen els 100 litres per metre quadrat en diverses localitats.

Tres mitjans aeris intervenen en un incendi forestal en zona de difícil accés a Moixent

Tres mitjans aeris i unitats terrestres combaten un incendi forestal declarat en una zona de difícil accés a Moixent, València.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 i obri la porta a València

L'Ajuntament i la Junta d'Andalusia renuncien al fet que Màlaga siga seu del Mundial 2030 a causa de problemes en la remodelació de l'estadi El Roserar. València podria ocupar el seu lloc.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial de Futbol 2030 i recolza la candidatura de València

L'Ajuntament de Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 per l'impacte al Màlaga CF i la seua afició, donant suport a la candidatura de València després de la reactivació d'obres del Nou Mestalla.

Tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines i generen nombroses intervencions d’emergència

Fortes tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines a Xàbia, Vinaròs i Peníscola. Emergències gestionen més de 130 incidències i suspenen esdeveniments a València.

Renfe suspén trens entre Barcelona i València per pluges torrencials: mesures i recomanacions

Renfe interromp trens de llarga distància entre Barcelona i València davant previsions de pluges torrencials, amb avisos d'emergència a Catalunya fins a les 21 hores.