La Generalitat anuncia una nova línia d’ajudes per a sectors afectats per les últimes restriccions

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dijous una nova línia d’ajudes per als sectors afectats per les últimes restriccions en el territori valencià, com el tancament de l’hostaleria a les 17.00 hores o el toc de queda a les 22.00 hores de la nit.

 

Estes prestacions es definiran en els pròxims dies en col·laboració amb els propis sectors, ha avançat després d’una reunió de treball amb el president de la patronal CEV, Salvador Navarro, i els secretaris generals d’UGT-PV, Ismael Sáez, i CCOO PV, Arturo León.

 

De moment, les tres parts han iniciat la discussió sobre quines ajudes són necessàries i que quantia, abans d’una altra reunió tècnica este divendres. L’objectiu és «solucionar eixe suport que és exigible per part dels sectors afectats i que en la mesura del que econòmicament puga, la Generalitat vol fer front».

 

«Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta»

Puig ha destacat el diàleg amb sindicats i empresaris per a fer front a les restriccions decretades per a la millora de la qualitat assistencial i la lluita contra la pandèmia. «Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta», ha afirmat en declaracions remeses als mitjans.

 

«Viurem uns mesos encara molt complicats per a l’economia, però la Generalitat està absolutament convençuda que d’ací a poc, gràcies a la vacunació, conseguirem superar esta situació», ha asseverat per a reiterar la seua intenció d’ajudar al fet que puguen tirar avant les empreses que afronten dificultats encara que tinguen viabilitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.