Dispositius policials en el territori valencià per a reforçar la seguretat i les mesures de prevenció

 

La Policia Nacional ha activat el seu Pla Comerç Segur, amb motiu de les dates nadalenques, amb l’objectiu de garantir la seguretat en el comerç i la prevenció de fets delictius dels que són víctimes comerciants i clients tant en l’entorn real com en entorn virtual especialment contra els fraus tecnològics.

 

Eixos dispositius policials tindran com a objectiu millorar la seguretat del sector comercial i oferiran informació i assistència als ciutadans i comerciants sobre precaucions i prevencions que han d’adoptar per a millorar la seua seguretat enfront de determinades situacions o fets delictius, principalment furts, robatoris amb violència o intimidació, robatoris amb força i fraus, per a proporcionar un entorn més segur.

 

Prèviament al desplegament operatiu, per part de les delegacions de participació ciutadana s’intensificaran els contactes per a conéixer de primera mà els problemes i plantejaments amb els comerciants i amb els ciutadans en l’àmbit de la seguretat de l’activitat comercial durant les festes nadalenques, a través de fullets i campanyes dissenyats a este efecte.

 

Augment de la presència policial

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

Durant la fase operativa, s’incrementarà la presència policial en les franges horàries de major activitat comercial i afluència de públic, amb patrulles tant d’uniforme com de paisà, intercanviant informació operativa i proporcionant al comerciant i al ciutadà consells i mesures de seguretat per a potenciar la presència policial en aquells llocs i zones d’afluència de persones.

 

També es comptarà amb la col·laboració de les Policies Locals i Autonòmica, i amb el personal de Seguretat Privada per a crear el pla. Enguany es posarà l’accent principalment en la vigilància per a garantir el compliment de les mesures de prevenció sanitàries vigents tant en espais públics com en entorns privats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.