28.9 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

417 classes acaben confinades en la catorzena setmana del curs escolar valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

En la catorzena setmana del curs, del 7 a l’11 de desembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,1 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 86,6 %, és a dir, 1.597 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la catorzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 7 a l’11 de desembre, s’ha determinat el confinament de 146 grups de 93 centres educatius, s’han desconfinat 214 grups de 135 centres educatius i estan confinats, d’altres setmanes, 271 grups de 155 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 417 grups de 248 centres educatius.

Últimes notícies

L’atur en la Comunitat Valenciana baixa un 1,29% al juny amb 3.835 persones menys desocupades

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va caure al juny en 3.835 persones, un 1,29% menys que al maig, aconseguint un total de 293.615 aturats. El descens es va donar en tots els sectors i en tots els rangs d'edat.

Detenen a dos persones per estafar 10.000 euros a una veïna d’Oliva (València) mitjançant plataforma il·legal

Dos hòmens han sigut detinguts per la Guàrdia Civil per estafar 10.000 euros a una veïna d'Oliva (València) usant una plataforma il·legal relacionada amb inversions fraudulentes.

Comunitat Valenciana es posiciona com la segona regió amb més estudiants estrangers a Espanya (18,5%)

La Comunitat Valenciana destaca en el curs 2024-2025 per ser la segona comunitat amb major percentatge d'estudiants estrangers, amb un 18,5%, només superada per les illes Balears.

Tempestes amb graníssol impacten l’interior nord de Castelló amb temperatures elevades en la Comunitat Valenciana

Este dimecres les temperatures superen els 35 graus a València i Castelló, amb tempestes acompanyades de graníssol a l'interior nord de la regió. Alacant registra un lleuger descens tèrmic.

L’atur baixa al juny en la Comunitat Valenciana amb 3.835 aturats menys, un descens del 1,29%

L'atur registrat al juny en la Comunitat Valenciana va descendir en 3.835 persones, un 1,29% menys que al maig, situant-se la desocupació en 293.615 persones. L'afiliació a la Seguretat Social va créixer un 0,35% amb 7.661 nous afiliats.

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.