27.2 C
València
Dilluns, 25 agost, 2025

La Comunitat és la primera autonomia en consignació de loteria per a ‘El Niño’ 2022

El sorteig de la ‘Lotería del Niño’ té un rànquing en consignació de bitllets venuts liderat per la Comunitat Valenciana, Andalusia, Madrid, Catalunya i Castella-Lleó.

Per al sorteig del dia 6 de gener s’han consignat per a la Comunitat Valenciana 628.158,2 bitllets de loteria, valorats en 125.631.640 euros, davant dels 498.009,9 bitllets venuts el 2021 amb un valor total de 99.601.980 euros i una despesa mitjana per habitant de 19,69 euros.

- Advertisement -Telegram València Diari

Per províncies, destaca València per ser la que més consignació té per al sorteig de la ‘Lotería del Niño’de 2022, en concret, 70.763.620 euros i 353.818,1 bitllets. En segon lloc, hi ha la província d’Alacant, amb 43.994.220 euros i 219.971,1 bitllets, i finalment, la província de Castelló, amb 10.873.800 euros i 54.369 bitllets.

D’esta manera, els valencians juguen per habitant una mitjana de 27,30 euros; 23,40 els alacantins i 18,57 els castellonencs, segons les dades de consignació. La Comunitat Valenciana se situa, en el conjunt d’Espanya, en tercer lloc en compra de ‘Lotería del Niño’ per habitant.

Últimes notícies

Buchanan firma un hat-trick i el Vila-real atropella al Girona 5-0 en La Ceràmica

El Vila-real encadena la seua segona victòria de lliga amb una golejada al Girona. Buchanan va marcar tres i van completar Pépé i Rafa Marín en una nit redona.

Buchanan firma un hat-trick en la manita del Vila-real: 5-0 al Girona

El Vila-real arrasa 5-0 al Girona en La Ceràmica i encadena la seua segona victòria de LaLiga. Buchanan anota tres gols i Pépé i Rafa Marín completen la golejada.

Buchanan firma un hat-trick i el Vila-real arrasa 5-0 al Girona en La Ceràmica

El Vila-real suma la seua segona victòria seguida en LaLiga després de golejar 5-0 al Girona, amb un hat-trick de Tajon Buchanan i un equip de Marcelino molt superior.

Expulsió de Gayá en El Sadar: el capità del València demana perdó després del 1-0 davant Osasuna

José Luis Gayá va assumir el seu error i es va disculpar per l'expulsió als 22 minuts en El Sadar. València va caure 1-0 davant Osasuna i enfoca el dol del divendres davant Getafe.

Vila-real destrossa al Girona amb quatre gols en 27 minuts i encarrila la seua segona victòria

Vila-real atropella al Girona amb un 4-0 en tot just 27 minuts després d'un error en l'eixida de pilota. Doble de Buchanan i punts de Pepe i Rafa Marín.

Osasuna supera al València 1-0 en El Sadar amb gol de Budimir i roja a Gayá

Osasuna va véncer 1-0 al València en El Sadar en la jornada 2 de LaLiga EA Sports. Budimir va decidir i Gayá va ser expulsat al 21. Danjuma va veure anul·lat l'empat al 90.

Rafa Mir apunta a la primera victòria de l’Elx davant el Llevant després de dos empats

Rafa Mir demana transformar els dos empats inicials en un triomf en el derbi davant el Llevant, destaca la bona faena de l'equip i apel·la al suport de l'afició.

Fort tempesta a Vilafranca del Cid: 35,4 l m² en menys d’una hora i graníssol

Una tempesta molt intensa descàrrega 35,4 l m² en menys d'una hora a Vilafranca del Cid, amb graníssol i vent. Aemet manté l'alerta groga a l'interior.