El musical ‘Hechizdos’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Este diumenge que ve, 13 de desembre, tindrà lloc en el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), la nova proposta de teatre infantil i familiar de ‘Hechizados‘. Este musical planteja diferents incògnites com: Què passaria si un encanteri transportara a un príncep i a una princesa d’una altra època fins a l’actualitat del segle XXI? I si l’únic que poguera salvar-los d’una història sense final fora un escriptor de novel·la negra, embossat en la seua última creació que, a demés, odia els finals feliços?

 

El musical ‘Hechizados’ arriba de la mà d’Off Artes Escénicas, sent una idea original de Víctor Lucas i Mamen Mengó i amb música i cançons originals del mateix Víctor Lucas. La funció començarà a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, ja es poden adquirir en Servientradas.

 

La història comença presentant a un escriptor (Victor Lucas) de novel·la negra, en plena crisi creativa i personal, que és incapaç de trobar el final perfecte per a la seua novel·la. Serà en eixe moment quan arribe a les seues mans un estrany i màgic llibre del que ixen un príncep i una princesa (Miquel Mateu i Mamen Mengó) als que un malvat embruixador els ha arrabassat el seu final feliç.

 

Però és que a demés, el príncep i la princesa hauran de bregar amb els misteriosos atuells tecnològics del segle XXI i amb la rutina de vida actual. Mentres, valors tan importants per a interioritzar des de la infància com l’amistat, la valentia, el respecte a un mateix, la igualtat o l’empatia, apareixeran a través de les vivències dels personatges i de les cançons que inunden este original conte per a demostrar al públic, al final, que tots som capaços de trobar el nostre propi final feliç.

 

Amb el protocol sanitari anti Covid-19 activat, amb limitació d’aforament segons marca la normativa vigent i amb sistema de reserva de butaques preassignades en el moment de la compra, el Centre Cultural Tívoli continua apostant per una cultura segura i espera penjar el cartell d’entrades esgotades, deixant a grans i xicotets completament ‘Hechizados’.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.