Un xic detingut per estrangular un home per a robar-li enmig del carrer en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la Safor (València), a dos xics de 19 anys. A un d’ells com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació i un altre delicte de furt i a l’altre detingut per ser coautor d’un dels robatoris amb violència i intimidació. 

 

Les investigacions es van iniciar a causa d’una sèrie de robatoris amb violència i intimidació i un furt, que es van cometre en Gandia a finals de novembre, en el que l’autor o autors, pel que pareix, eren les mateixes persones.

 

El primer dels fets de la investigació va ser perpetrat en via pública el dia 25 de novembre cap a les 23.00 hores de la nit, per un atacant amb un casc integral, qui va abordar per l’esquena a un home de 66 anys, estrangulant-lo per a robar-li la cartera. El següent fet es va produir una hora després, a un altre home, a qui li va llevar el seu telèfon mòbil pel mateix mètode.

 

Els dos jóvens tenen antecedents

El tercer dels fets va ser el dia següent, cap a les 14.00 hores de la vesprada, en el que esta volta van actuar dos persones. Un d’ells va entrar en un supermercat i va atacar a la caixera per a emportar-se una bossa amb productes de l’establiment, mentres el segon li esperava fora en una motoa en la que els dos van fugir. En esta ocasió l’agredida va resultar ferida al cap i esquena, requerint baixa mèdica.

 

L’últim cas es va tractar d’un furt de diners i telèfons mòbils, en la casa en la que els autors dels fets compartixen amb més gent. Durant les investigacions els agents, van recaptar informació de les diferents víctimes i testimonis, a demés d’altres dispositius, que va acabar amb la identificació dels sospitosos de cada un dels fets anteriorment esmentats.

 

Finalment els policies van trobar a un d’ells, a bord del cotxe familiar en el que viatjava, sent detingut com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació i un altre de furt, localitzant-li en eixe moment un telèfon mòbil propietat d’una de les víctimes. L’altre sospitós va ser localitzat i va ser detingut com a presumpte coautor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.