Mastodon
30 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

La presentadora Lydia Bosch anuncia la seua lluita contra el càncer de pell: «Hem de prendre consciència»

 

Lydia Bosch ha anunciat este dijous que fa uns dies li van diagnosticar un càncer de pell. La presentadora i cèlebre actriu, recordada pel seu paper en la sèrie ‘Médico de Familia‘, i ‘Motivos Personales‘, de Mediaset ho ha explicat a través de les seues xarxes socials. L’actriu ha fet pública la notícia el dia del seu aniversari, ja que avui fa 57 anys. «Fa por, però no és un càncer perillós», ha dit en el seu Instagram. 

 

L’actriu Lydia Bosh és mare de tres fills -Andrea, fruit de la seua relació amb Micky Molina, i Juan i Ana, fills en comú amb Alberto Martín-. Cal recordar que la presentadora es va donar a conèixer gràcies al programa ‘Un, dos tres…’, i durant quatre dècades acumula una gran trajectòria en la televisió, a on la seua última aparició ha sigut en la sèrie ‘Paquita Salas‘, de Netflix.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lydia Bosch (@lydiabosch)

 

Una lesió a la barbeta

En la seua publicació en Instagram, Lydia Bosch ha explicat que el diagnòstic ha arribat després «d’una biòpsia en una lesió de la pell de la meua barbeta que mai acabava de curar». Concretament, l’actriu patix un carcinoma basal, però s’ha mostrat optimista i tranquil·la, assegurant que «encara que la paraula al principi espante, no és un càncer perillós com pot ser el melanoma».

 

En este sentit, l’actriu ha volgut enviar un missatge de conscienciació als seus seguidors sobre els perills de l’exposició al sol. «Des de la meua adolescència he fet veritables bogeries per a bronzejar-me. I l’efecte del sol en la meua pell m’ha provocat això», ha dit. Així mateix ha recomanat fer-se revisions dermatològiques de manera anual.

 

Lydia Bosch ha conclòs el seu missatge fent referència al seu aniversari, tot assegurant que «ara, de seguida, bufaré les veles, demanaré el meu desig i començaré a llegir i a sentir cadascun dels vostres missatges».

 

Entre altres persones que han felicitat l’actriu i li han traslladat tot el seu suport es troben: Elena Rivera, Elsa Anka, Ana Risueño, Patricia Cerezo, Natalia Sánchez o Wally López.

Últimes notícies

Les universitats valencianes arranquen curs amb quasi 190.000 alumnes i 51 nous títols

Quasi 190.000 estudiants inicien el curs 2025-26 en les cinc públiques valencianes, que incorporen 51 noves titulacions amb impuls a IA i ciència de dades. El finançament supera els 1.100 milions i es reforcen beques i taxes congelades, amb reptes a la PAU i protestes en l'acte inaugural

El IVASS farà una auditoria forense per presumptes irregularitats del Botànic

El IVASS anuncia una auditoria forense per a revisar presumptes irregularitats de l'etapa del Botànic en contractació, contractes menors i gastos. La direcció defén que ja aplica mesures de control i transparència.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General de València

La defensa del exgerente de l'Hospital General de València sol·licita anul·lar tota la causa per considerar-la prospectiva i sense indicis previs. El tribunal resoldrà sobre les nul·litats abans de la pròxima sessió.

Barcala encapçala una delegació d’Alacant a Weihai per a captar inversions i tancar un acord de cooperació

Alacant participarà del 19 al 21 de setembre en el Fòrum de Ciutats Exquisides 2025 de Weihai per a atraure inversió i reforçar llaços comercials. L'agenda inclou un conveni a quatre anys, visites a parcs industrials i la presentació d'oportunitats en turisme, tecnologia i sostenibilitat.

Dotze xefs internacionals cuinaran paelles en el World Paella Day este dissabte a València

El World Paella Day 2025 reunix este dissabte en La Marina de València a 12 xefs d'Europa, Amèrica i Àsia per a cuinar i competir amb les seues paelles. Hi haurà semifinals des de les 10.00, final a les 14.00, racions a 5 euros i proclamació del guanyador a les 17.15.

Treballadors de la sanitat pública protesten pel tancament en fals de l’estatut marc

Sindicats convoquen concentracions en centres de diverses comunitats per a denunciar que Sanitat vol tancar en fals la reforma de l'Estatut Marc. Reclamen 35 hores, jubilació voluntària i una reclassificació professional amb efectes retributius

El PPCV atribuïx a l’anterior direcció d’À Punt els vídeos del Cecopi sense so

El PPCV sosté que va ser l'anterior adreça d'À Punt, nomenada pel Botànic, qui va fixar l'enviament de vídeos del Cecopi sense àudio. Compromís reclama les gravacions completes.

El Consell d’informatius d’RTVE recolza l’emissió dels àudios del Cecopi i rebutja mala praxi

El Consell d'informatius d'RTVE avala la difusió dels àudios inèdits del Cecopi del 29 d'octubre i nega que vulneren la deontologia. També critica a À Punt per insinuar delictes sense proves.