9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El territori valencià comença a estabilitzar la corba, però manté les mesures en vigor

 

La consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, ha afirmat este dimarts que «el ritme de creixement» del coronavirus «s’ha paralitzat» en el territori valencià i que s’està «estabilitzant la corba», encara que ha indicat que es mantindran les mesures de prevenció en vigor i que estes no es revisaran fins al 9 de desembre. «No ens precipitarem», ha assenyalat.

 

D’eixa manera ho ha explicat en la seua compareixença des de la ciutat d’Alacant per a informar sobre l’evolució de la pandèmia del coronavirus en el territori valencià.

 

Barceló ha indicat que s’està «aplacant la corba» i que s’està comprovant «que les mesures aplicades estan produint una línia d’evolució positiva», però ha assenyalat que «no és en cap cas suficient ni moltíssim menys. Necessitem doblegar la corba i conseguir que baixe», ha remarcat.

 

D’eixa manera, ha assenyalat que cal «seguir amb tensió els últims dies» fins a revisar les mesures implantades el pròxim 9 de desembre. «No es variaran les mesures fins al 9 de desembre», ha insistit.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.