11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Carlos Galiana aposta per celebrar la Cavalcada de Reis en València

 

El regidor de Comerç i Cultura Festiva de la ciutat de València, Carlos Galiana, ha apostat per celebrar en la ciutat, amb «les limitacions» i les mesures sanitàries que siguen necessàries pel Covid-19, la Cavalcada de Reis d’este Nadal.

 

D’eixa manera ha indicat, en una entrevista a Europa Press, que el seu equip treballa en un pla que recull esta idea. «La idea és que siga com una cavalcada», ha assegurat, encara que ha precisat que la seua proposta ha de rebre el vistiplau de l’administració autonòmica per a tirar avant.

 

«Tenim un pla molt clar que volem presentar a la conselleria quan puguem. Tenim molt clar un pla que crec que complix amb totes les mesures sanitàries però ens han de donar el vist», ha afirmat Galiana. L’edil ha agregat, com va apuntar respecte a la seua idea de celebrar les Falles de 2021, que si eixa proposta no s’accepta «es farà un pla B, un C o tots els que facen falta» perquè eixe  acte puga tindre lloc.

 

«Tindrà les seues limitacions»

«Anirem veient. Cal vore-ho tot: les mesures de seguretat, com entra la gent, com es controla l’aforament, les separacions», ha declarat. «Crec que no podrem tirar caramels. Potser, confeti o fer alguna cosa perquè hi haja llum i color. Perquè els xiquets vegen als Reis Mags. Tindrà les seues limitacions. Volem vore quina fórmula hi ha per a col·locar al públic i tindre’l controlat», ha agregat.

 

El titular de Cultura Festiva ha manifestat que «els Reis vindran sí o sí» i ha volgut donar el missatge als xiquets que els Reis vindran encara que hi haja pandèmia. «Com vindran, no ho sé. No sé si en carrossa com tots els anys, si en un vídeo», ha exposat.

 

Carlos Galiana ha considerat que «cal dir a la gent que tindrem Reis», també pensant en el comerç. Ha destacat que «el 30 o 40% de la seua vendes» es produïx per Nadal i ha advocat per animar a la gent a fer les seues compres en els establiments de la ciutat.

Últimes notícies

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.