27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Un cliclista ferit en caure de la bici en Bolulla

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este divendres, cap a les 13.00 hores, un ciclista de 29 anys ha sofrit un accident en caure de la bicicleta en la carretera que du a Tàrbena, en el terme municipal de Bolulla, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, la víctima ha sigut assistit a causa d’un fort colp al cap i diferents ferides de consideració greu.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat que han assistit al ferit.

 

Després de ser estabilitzat el xic de 29 anys, els servicis mèdics l’han traslladat en helicòpter a l’hospital General d’Alacant.  Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

Últimes notícies

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.