20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Un incendi d’un cotxe se propaga a dos cases en Dénia

 

Efectius de bombers han extingit este cap de setmana un incendi originat en un cotxe que s’ha propagat a dos cases i a altres dos vehicles sense causar ferits, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets s’han produït cap a les 15.00 hores este dissabte, en el carrer de Diana de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), a on un cotxe s’ha incendiat i les flames s’han propagat fins a afectar dos cases i dos vehicles més.

 

Efectius de bombers del parc de Dénia s’han mobilitzat fins al lloc i han extingit el foc, que no ha causat ferits, segons les mateixes fonts.

 

Últimes notícies

El PSOE acusa a Feijóo de triar a Pérez Llorca per ser el ‘preferit’ de Vox

El PSOE ha interpretat que la designació de Juan Francisco Pérez Llorca respon a les exigències de Vox. Acusa el PP de mimetitzar-se amb l'agenda del partit d'Abascal.

El PP desvincula el seu vot a la UE de la negociació amb Vox per a substituir a Mazón

El PP ha negat que el seu vot en la comissió de Medi Ambient del Parlament Europeu contra la reducció d'emissions estiga lligat a la seua negociació amb Vox per al relleu de Mazón. L'oposició ha vist un intercanvi polític i ha endurit les seues crítiques.

Polèmica en la Fira de Castelló per un lloc que entrega bufandes amb lemes franquistes

Compromís demana a l'Ajuntament que actue després de detectar-se en la fira un lloc que oferix bufandes amb lemes franquistes i altres amb la imatge de Santiago Abascal. Reclama estendre acta i valorar si vulnera la Llei de Memòria Democràtica.

La Comunitat Valenciana destina 18 milions al bo tèrmic per a famílies vulnerables després de la DANA

La Generalitat abonarà 400 euros per llar a unes 45.000 vivendes vulnerables amb càrrec al compte solidari. El pagament serà automàtic per a perceptors d'ajudes.

Pérez Llorca accepta el repte d’aconseguir majoria per a succeir a Mazón

Juanfran Pérez Llorca ha agraït la confiança d'Alberto Núñez Feijóo després de ser proposat per a succeir a Carlos Mazón i ha obert un període de diàleg per a reunir suports.

Mazón veu a Pérez Llorca com un extraordinari candidat per a succeir-li en la Generalitat

Mazón ha afirmat que Juanfran Pérez Llorca és 'un extraordinari candidat' després de conéixer-se la seua designació per Feijóo. Ho ha dit després del ple del Consell i abans d'acudir a les Corts.

El Consell veu a Pérez Llorca com l’idoni per a succeir a Mazón

La portaveu del Consell en funcions ha defés que Juanfran Pérez Llorca és el candidat idoni per a rellevar a Carlos Mazón i ha destacat la sintonia interna en el PP.

El Centre d’Art Hortensia Herrero estrenarà en 2026 la seua primera mostra temporal amb Anselm Kiefer

El Centre d'Art Hortensia Herrero obrirà el 28 d'abril de 2026 la seua primera exposició temporal amb obres de Anselm Kiefer. La mostra, centrada en el paisatge, ocuparà sis galeries i culminarà amb 'Danaë', vista per primera vegada a Europa.