17.2 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

El Govern valencià estudia cancel·lar les competicions deportives dels menors de 12 anys

 

A causa de la pandèmia del coronavirus la Generalitat Valenciana està estudiant la possibilitat de suspendre totes les competicions deportives en les que participen els menors de 12 anys. Esta mesura afectaria a més de 50.000 xiquets de tot el territori valencià.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este dijous ha tingut lloc una reunió entre les conselleries de Sanitat i Deport, i en ella s’hauria acordat posposar l’inici d’estes competicions fins a l’1 de gener del 2021. A demés, des de Sanitat volien que la mesura també arriabara a les categories juvenils, però Educació i Deport s’haurien negat.

 

Davant d’esta possibilitat, la majoria de les federacions deportives territorials s’han oposat a esta mesura, després de què la conselleria d’Educació els haja informat del que han estat parlant en eixa reunió, ja que asseguren que els xiquets porten setmanes entrenant i preparant-se.

 

En un principi, tot estava previst per a que les competicions començaren entre el 18 d’octubre i el 4 de novembre, però ara s’haurà d’esperar a la decisió final.

Últimes notícies

Rosalía celebra el llançament de ‘Lux’ amb un xou exclusiu en Els 40 Music Awards de València

Rosalía celebra l'estrena del seu àlbum 'Lux' en el Roig Arena de València amb un espectacle creat per a la gala dels 40 Music Awards Santander 2025. L'artista interpreta en directe els nous temes i convertix la cita en la seua gran presentació d'etapa.

Dos detinguts a València amb 4.014 càpsules de pregabalina i 8.200 euros en efectiu

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens amb 4.014 càpsules de pregabalina i 8.200 euros. Van ser interceptats al costat de l'Estació d'Autobusos després de mostrar una actitud esquiva.

Una jove mor atropellada a València per un camioner que dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort en ser atropellada en un pas de vianants a València. El conductor del camió de repartiment va donar positiu en cànnabis i cocaïna i està investigat.

Mazón compareixerà en la comissió de la dana en Les Corts el dimarts a les 16 hores

La Mesa de la comissió d'investigació de Les Corts ha fixat per al dimarts a les 16 hores la compareixença de Carlos Mazón, després de la seua sol·licitud per a intervindre. L'orde del dia es modifica i els alts càrrecs del Govern citats ja van confirmar que no acudiran.

El PSPV demana a Mazón que acudisca a la comissió de la dana amb la factura del seu menjar en El Ventorro

El PSPV-PSOE ha demanat a Carlos Mazón que comparega en la comissió d'investigació de la dana amb la factura del seu menjar en El Ventorro i el registre de crides.

Una jove mor atropellada a València i el camioner dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort en ser atropellada en un pas de vianants a València. El conductor del camió de repartiment ha donat positiu en cànnabis i cocaïna.

Mor una jove atropellada a València i el camioner dona positiu en drogues

Una jove de 20 anys ha mort després de ser atropellada quan creuava amb el semàfor en verd a València. El camioner ha donat positiu en cànnabis i cocaïna, encara que no es pot afirmar que conduïra sota els seus efectes.

Una mare i el seu fill, detinguts a Moncada per tràfic de cocaïna

La Guàrdia Civil ha detingut a Moncada a una dona de 57 anys i al seu fill, de 33, per un presumpte punt de venda de cocaïna. Es van trobar 21 grams, més de 1.000 euros i diversos telèfons.