Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Destrossa quatre cotxes aparcats després de provocar un accident i pega a fugir en Alacant

Esta matinada de dissabte, 12 de setembre, cap a les 05.20 hores, la Policia Local d’Alacant ha conseguit detindre a un conductor que s’ha donat a la fugida després de provocar un accident de trànsit al carrer Publicista José Tari.

 

Segons han informat fonts policials, el cotxe ha xocat contra quatre vehicles i un ciclomotor que es trobaven estacionats en la via pública. Immediatament, els agents han dut a terme una persecució per Alacant fins a conseguir detindre al presumpte autor dels fets.

 

La Policia ha traslladat al conductor a dependències policials, a on la Unitat d’Atestats li ha sotmès a les proves etilo mètriques, donant un resultat positiu. Per este motiu, s’han instruït diligències per delicte contra la seguretat viària. El vehicle causant de l’accident, ha sigut remolcat fins al depòsit municipal.

Últimes notícies

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.

Alacant lidera l’augment de passatgers a l’agost amb un 10% interanual

Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers internacionals a l'agost, un 5,4% més. Alacant va ser l'aeroport amb el major avanç relatiu del mes, amb un 10%.

Detingut a Orihuela per assaltar a una dona de 85 anys amb el mataleón; la víctima va estar tres dies en l’UCI

Un jove de 25 anys va ser detingut a Orihuela després d'immobilitzar pel coll a una dona de 85 anys en el portal de la seua casa i arrabassar-li la bossa. La víctima va passar tres dies en l'UCI i rep tractament per seqüeles psicològiques.

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.