Els contagis per coronavirus en Espanya no paren de pujar. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 2 de setembre, quan el país està a les portes de la tornada a l’escola. I els números no poden ser més clars: s’han diagnosticat 8.581 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols a dia de hui, des que va començar la pandèmia, puja als 479.554 contagis.
D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 177 defuncions per coronavirus, 18 més que ahir, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 29.194, 42 més que el dimarts.
Este dimecres, Madrid continua sent la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.362, pràcticament el doble que ahir. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut també Madrid, amb 67 morts.