Anuncios

Un home detingut per l’assassinat a un xic en una baralla en València

 

Actualització 31/08/2020 a les 14.35 hores. Un xic de 34 anys ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort d’un home, de 46 anys, que va rebre un colp en el cap amb un objecte punxant durant una baralla durant la matinada del dissabte en la plaça de Magúncia de la ciutat de València, segons han informat a Europa Press fonts policials.
 

Segons pareix, durant la vesprada del dissabte el presumpte autor dels fets es va personar en dependències policials i va ser detingut per la seua presumpta relació amb la mort, segons les mateixes fonts.
 

Anuncios

 

Assassinen a un xic en una baralla enmig d’una zona escolar en València

Este dissabte de matinada s’ha produït una baralla mortal en la Ciutat de València. Segons han explicat diferents testimonis, un grupet estava bevent alcohol en el parc que hi ha en la plaça de Magúncia, en una zona plena de centres escolars com el CEIP Raquel Payà, l’IES CId Campeador i el Col·legi de la Puríssima, en el districte de l’Olivereta. En un moment donat, una baralla va començar entre ells fins que, en un moment determinat, una persona ha acabat morint.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la Policia Nacional havia rebut un avís d’urgència a causa d’una baralla en la plaça de Magúncia. Una volta van arribar diferents patrulles al lloc dels fets, van trobar a la víctima estesa en terra enmig d’un bassal de sang. En eixe moment van demanar una ambulància, però quan l’equip del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va arribar, el xic ja havia mort.

 

Segons l’informe mèdic, la víctima ha mort per una fractura en la part posterior del crani que ha sigut de tanta gravetat que li ha provocat la pèrdua de massa encefàlica. La ferida ha sigut causada per un objecte punxós. El cadàver ha sigut alçat dos hores després que el metge haja certificat la mort del xic, d’origen paraguaià. Ara se li està practicant l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València.

 

Tal com han explicat els testimonis de la brutal desgràcia, la mort l’ha causada un dels agressors que li va pegar el cap a la víctima amb un objecte punxós. La plaça sol ser un lloc de reunió de grups de jóvens llatins, que són els qui han participat en la baralla. Ara mateixa encara no s’ha informat de cap detingut, ja que els implicats en l’homicidi van pegar a fugir abans que arribara la policia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.
Anuncios