Anuncios

Detingut un xic per apunyalar-ne a uns altres dos després d’una discussió en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 28 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir a un altre xic amb un ganivet i provocar-li un tall profund en el front. De fet, també li ha produït un tall a l’amic de la víctima, en intentar mediar. S’ha intervingut un ganivet de 12 centímetres.

 

Els fets han passat cap a les 03.30 de la matinada de dissabte, quan els agents que estaven patrullant la zona han rebut un avís per a anar al carrer del Marqués de Caro, en el barri del Carme, a on s’estava produint una baralla entre diferents persones.

Anuncios

 

Quan els policies han anat al lloc dels fets, han vist com diverses persones havien enganxat a córrer molt prop d’eixe carrer. Dos d’ells, dos xics jóvens que anaven sense camiseta i estaven ferits. En eixe instant, se’ls ha fet l’alto i s’ha demanat assistència sanitària.

 

Els agents han pogut saber que, moments abans, els dos xics havien estat en un parc amb uns altres amics. En eixe moment, se’ls va acostar un altre xic que els va començar a insultar, cosa que va provocar una discussió. Tot seguit, el primer va traure un ganivet i va apunyalar a un dels jóvens en el front i a l’altre, que estava intentat mediar, el va ferir en la monyica. Gràcies a eixa mediació, les dos víctimes han pogut fugir de l’agressor.

 

En eixe moment, una altra patrulla ha trobat a un xic, també sense camiseta, amb sang en el cap, amb un ganivet en la mà dreta i que encaixava amb la descripció del suposat agressor. Quan els agents l’han parat, el sospitós ha intentat tirar el ganivet en un albelló, però els policies l’han recuperat. Després d’això, els policies han detingut al segon xic com a presumpte agressor. El detingut, amb antecedents policials i en situació irregular en el país, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios