Sis detinguts en Alacant per agredir i furtar a un home

 

La Policia Local d’Alacant i la Policia Nacional han detingut a sis persones, tots hòmens i de nacionalitat francesa d’entre 23 i 29 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons fonts policials els fets s’han produït esta matinada de dimecres, cap a les 5.40 hores, quan agents de la Policia Local estaven fent un control estàtic en la plaça del Paseíto Ramírez i han sigut informats per una persona que s’estava produint una baralla.

 

Els agents s’han dirigit immediatament al lloc dels fets i s’han trobat amb un home tirat en terra mentres diversos jóvens han pegat a fugir en direcció cap al carrer de la Virgen del Socorro en sentit al Castell, moment en el que s’ha incorporat a l’operatiu una dotació de la Policia Nacional.

 

Amb el ràpid dispositiu policial organitzat i format per diverses dotacions de la Policia Local i Nacional, s’ha conseguit detindre, en una primera intervenció a l’altura de la Plaça Topete, als cinc presumptes responsables d’este robatori. A demés, el sext implicat ha sigut localitzat per un Policia Nacional amagat darrere d’un mur en un carreró del carrer de San Cayetano, amb el telèfon mòbil furtat i més de 500 euros.

 

Agredit brutalment pels sis assaltants

Mentres es produïa el dispositiu de persecució, un agent s’ha quedat amb la víctima, un home de 35 anys i nacionalitat lituana, i s’ha entrevistat amb el denunciant per a recaptar tota la informació necessària. La víctima ha assegurat que els assaltants l’han envoltat, l’han agredit i li han furtat la cartera amb els diners i el telèfon mòbil. El detingut ha patit lesions en el pòmul, els genolls i els dits.

 

Per estos fets, estes sis persones han sigut informades dels drets que els assistixen i detingudes pels agents policials per un presumpte de delicte de robatori amb violència i intimidació. Després, han sigut traslladats a dependències policials.

Últimes notícies

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.