Mastodon
22.8 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

La UV anima a publicar experiències en les xarxes socials per a promoure la matrícula en valencià

 

El Servei de Llengües de la Universitat de València (UV) ha organitzat una acció a través de les xarxes socials amb l’objectiu de promoure la matrícula en valencià i consolidar la seua oferta de docència en valencià (48% del total de llengües oficials).

 

La proposta anima a totes les persones que estudien, hagen estudiat o treballen en valencià o en anglés a explicar per què ho han fet i per què recomanarien als nous estudiants matricular-se en esta llengua. Es tracta de publicar l’experiència en les diferents xarxes socials.

 

El format de la publicació és lliure (tuit, vídeo, història…) i es pot publicar en qualsevol de les principals xarxes socials, com Instagram, Twitter i Facebook ,amb el hashtag #joestudieenvalencià i les etiquetes @llenguesuv i @UV_EG / @universitatdevalencia.

 

La publicació s’ha de fer este mateix divendres 17 de juliol, entre les 10.00 i les 14.00 hores, per a omplir les xarxes socials d’històries en valencià. En el següent vídeo tens alguns exemples d’històries.

 

Últimes notícies

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats localment forts amb tempesta a l'interior nord de Castelló a la vesprada i màximes en ascens a l'interior de València. Vent fluix, entrada d'este a la vesprada i cels més oberts al migdia.

Barcelona firma un 6-0 al València i recupera la seua millor versió

Golejada incontestable en el Johan Cruyff amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski. L'equip de Flic mana en joc i se situa segon a dos punts del líder.

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.

Sabor Estimar Paelles, de l’Equador, gana a Sueca el títol a la millor paella del món

El restaurant equatorià Sabor Estimar Paelles es va imposar en la 64 edició del concurs de Sueca després de mesurar-se a 40 equips. El podi el van completar Lenin Ruelas Cuina i Casa Macario, amb diversos premis especials per àmbits.