Anuncios

Detingut en València per agredir a la seua dona perquè no li agradava el sopar

 

Un home de 40 anys i origen rus ha sigut detingut durant la matinada d’este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’agarrar del monyo i pegar-li colps contra el terra a la seua parella, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja de la nit quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a una casa del districte de Trànsits de València, a on hi havia una dona demanant ajuda.

Anuncios

 

Immediatament, els agents s’han dirigit al lloc dels fets, a on els veïns que es trobaven en els balcons els han informat que en un dels pisos se sentia una forta discussió i una dona demanant auxili. 

 

Els veïns han contat als agents que, en sentir una forta discussió i a una dona demanant auxili des d’un pis de l’edifici, no han dubtat en tocar a la porta. En obrir-la el sospitós, la dona ha aprofitat per a eixir corrent i refugiar-se en casa d’uns veïns. En eixe moment, en vore’s sorprés, el sospitós ha emprés la fugida per una finestra que dona al pati de la finca i ha pujat fins al terrat, a on ha sigut retingut pels veïns.

 

Una agressió pel seu disgust amb el sopar

Continuant amb les investigacions, els policies han pogut saber que la parella hauria discutit pel disgust de l’home amb el sopar que hauria preparat la dona. Després d’això, l’home l’ha agarrat del monyo, ha començat a pegar-li colps contra el terra i li ha tapat la boca quan ella intentava demanar ajuda. Tot açò, en presència dels seus dos fills menors.

 

Després de fer diverses gestions, els agents han detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, en situació irregular, ha passat a disposició del jutge, que ha decretat una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicació amb la víctima. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.
Anuncios