Mastodon
23.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Troben el cadàver d’una valenciana en un barranc de Vicorto (Albacete)

 

Este matí de dilluns, efectius del Servici Provincial d’Extinció d’Incendis (Sepei) d’Albacete, amb la col·laboració també d’agents de la Guàrdia Civil, han trobat el cos sense vida d’una dona de 79 anys en un barranc de 20 metres de caiguda en la pedania de Vicorto, en Elche de la Serra (Albacete).

 

Segons han informat fonts de la Subdelegació de Govern en Albacete, un fill de la dona la va portar des de València fins a la pedania de Vicorto, a on tenen una casa i família, i ell tornà a València.

 

A mitjan vesprada del dissabte, la família va començar a «trobar-la a faltar» i la van estar buscant fins que en la matinada del diumenge es va posar la denúncia de desaparició. Es va establir un operatiu per a la busca i finalment l’han trobat en un barranc en l’entrada del poble «d’uns 20 metres de caiguda».

 

«Fa un parell d’hores s’ha alçat el cadàver», pel que en estos moments el cos es troba en l’Hospital Perpetuo Socorro, a on se li està practicant l’autòpsia per a conéixer les causes de la seua mort.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.