VÍDEO: Espectacular detenció en una compravenda de marihuana en Torrent

Detenció de dos traficants de drogues en Torrent (València)

La Policia tenia un dispositiu de vigilància establit | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un pàrquing d’una gasolinera de Torrent, en l’Horta de València, a dos hòmens, de 26 i 41 anys i nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues. Els dos han sigut detinguts mentres feien una transacció de dos quilos de marihuana.

 

La investigació es va iniciar després de l’aparició en un descampat d’Alaquàs, localitat de la mateixa comarca, de diferents efectes, documents i materials procedents d’un laboratori dedicat al processament i elaboració de drogues. Gràcies a les indagacions dels policies, es va poder descobrir la identitat d’un home, que estaria relacionat amb els objectes localitzats i que es podria dedicar també als robatoris amb intimidació a altres traficants —el que es coneix en l’argot com a bolcades— fent-se passar per policia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Pillats ‘in fraganti’

Finalment, els agents han pogut saber que el sospitós podria tindre prevista una compravenda important en el pàrquing d’una gasolinera de Torrent, pel que han establit un dispositiu de vigilància en els seus voltants. Els policies han vist com un home li entregava una caixa precintada a un altre i, després, els dos se n’han anat del lloc, però els dos cotxes han sigut interceptats per la Policia, que estava a l’aguait.

 

Els investigadors han fet, més tard, registres en dos cases. En un xalet de Torrent s’ha trobat material i infraestructura per a la plantació i manteniment d’unes 750 plantes de marihuana, que ja havien sigut tallades i una bossa amb uns dos quilos i mig de marihuana preparats per a la seua venda. En l’altra, situada en Manises, s’ha intervingut una placa de policia falsa, dos pistoles airsoft, un llança centellejos per a cotxe policial, dos permisos de residència d’estranger falsificats i uns 3.400 euros.

 

Els detinguts, un amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.