24.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

El territori valencià no ha passat a la fase 1 per no haver fet suficients tests a la població

Fernando Simón, durant una roda de premsa el 3 de maig de 2020

Fernando Simón | València Diari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Ja se sap per què gran part del territori valencià no ha entrat en la fase 1. Ho ha anunciat este matí el Director d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, en la roda de premsa diària en la que informa de l’evolució de la pandèmia de la COVID-19 en l’estat Espanyol.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, Simón ha explicat que la causa per la que els 14 departaments de Salut valencians que no han passat de fase és perquè no s’han fet els suficients tests a la població. Açò deriva en què pot haver un perill epidèmic a causa de la possible existència de malalts que encara no han sigut contagiats.

 

Ha sigut per eixe motiu pel que van prendre la decisió de no passar a tot el territori a la mateixa fase i van voler ser prudents per a no tirar per terra tot el treball que s’ha fet durant estos mesos. No obstant això, Simón ha assegurat que des del govern valencià ja s’està treballant en este cas i que el territori valencià podria passar molt prompte de forma conjunta a la fase 1.

Últimes notícies

Dos bodes igualitàries a València durant la visita del papa Benet XVI: una reivindicació de drets LGTBI

Durant la visita del papa Benet XVI a València, dos parelles del col·lectiu LGTBI van celebrar bodes simultànies com a símbol de diversitat familiar i reivindicació de drets en un acte amb gran repercussió mediàtica.

Dos bodes igualitàries a València durant la visita del Papa Benet XVI: un acte de reivindicació LGTBI

Durant la visita del Papa Benet XVI a València, dos parelles LGTBI van celebrar bodes simultànies com una reivindicació de la diversitat familiar i els drets igualitaris, vint anys després de l'aprovació del matrimoni igualitari a Espanya.

Detingut el presumpte homicida per apunyalament mortal a Elx

Un home de 32 anys va ser apunyalat mortalment en una plaça del nucli urbà d'Elx. La policia local va detindre al presumpte autor de l'atac poc després del succés.

Avís groc per pluges intenses, tempestes i altes temperatures a la Comunitat Valenciana este dimarts

L'Agència Estatal de Meteorologia alerta per pluges de 20 l/m², tempestes amb graníssol i ratxes de vent fort, a més de màximes de fins a 38 graus a la Comunitat Valenciana.

Juliol comença en la Comunitat Valenciana amb calor intensa i lleugera descens de màximes

El mes de juliol inicia en la Comunitat Valenciana amb temperatures mínimes estables i màximes en lleuger descens, excepte en el litoral de Castelló, mantenint valors elevats.

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.