13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València atorga a Gandia 656.312 euros

Diners

Arxiu | ACN

 

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València ha augmentat el seu pressupost i destinarà un total de 40 milions d’euros durant este any. Per tant, a principis d’este mes, la institució provincial anunciava que Gandia, en la Safor (València), rebria un total de 408.000 €, convertint-se en el tercer municipi de la província què més diners rep, només per darrere de València i Torrent, en l’Horta (València).

 

Ara, i donada la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19, la Diputació ha augmentat la seua aposta pels municipis i d’esta manera ha fet una aportació extraordinària que, en el cas de Gandia ascendix fins als 656.312 euros.

 

Amb esta liquiditat, des de l’Ajuntament de Gandia es farà front a la nova situació que ha generat la crisi sanitària i es pretén implementar i completar accions, que ja s’han posat en marxa, destinades a pal·liar la situació complicada que travessen famílies i empreses.

 

Què és el Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana?

El Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana té per objectiu garantir la suficiència financera de les entitats locals del territori  i potenciar la seua autonomia local sobre la base del principi de subsidiarietat a través del finançament global de la seua activitat.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.