Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Presó per matar al seu veí a martellades i ganivetades en Llíria

Una persona amb un ganivet a la mà

Un jove de 18 anys n’ha apunyalat a un altre a Barcelona | TarragonaDigital

 

Un home s’enfronta a una pena de 20 anys de presó per estar acusat de matar al seu veí a martellades i ganivetades en la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València). El presumpte assassí és un italià de 59 anys.

 

Este dimarts s’ha celebrat el juí, en el que l’acusat ha assegurat que ell va actuar en defensa pròpia, ja que la víctima va intentar forçar la porta de sa casa i, segons ell, portava un ganivet. Segons informa ‘Levante EMV’, la fiscalia ha considerat que el detingut va matar al veí de «manera sobtada», sense donar-li opció de què es defenguera.

 

Estos fets van passar en desembre del 2017, en el carrer de Joan Martorell d’esta localitat, quan l’italià va atacar al seu veí, J.O, de 56 anys. L’agressor li va pegar diferents voltes amb un martell en el cap i, a demés, li va clavar el ganivet diferents voltes en el cos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.