Mastodon
29.3 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Gonzalo, de ‘La isla de las tentaciones’, totalment destrossat sis mesos després

Susana i Gonzalo a la foguera final de 'La isla de las tentaciones'

Gonzalo no sospitava que la seua relació amb Susana acabaria tal com va començar: davant de les càmeres | Telecinco

L’esperada reunió de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’ no va deixar indiferent a ningú. Els espectadors estaven esperant el desenllaç de Fani i Christofer, la parella estrella de l’edició. I estaven tan concentrats en aquells dos que es van oblidar de l’altra parella que va protagonitzar una de les ruptures més dures del concurs: Gonzalo i Susana.

 

La parella va entrar en el concurs disposada a trencar amb la seua monotonia i recuperar la màgia que els va unir en un principi. I mentres Gonzalo s’ho passava bomba confiant en que la seua relació era indestructible, Susana començava a reflexionar sobre si aquell era l’home de la seua vida. I poc a poc, l’amor que sentia per ell va anar desapareixent.

 

La seua foguera final va ser una de les més intenses, amb una Susana decidida però temorosa i un Gonzalo que s’estava intentant convéncer de què no era una broma. Després de què la decisió final de Susana isquera en televisió, Gonzalo va compartir una gran reflexió amb els seus seguidors: «No se sap allò que es té fins que ho perds. Una veritat com un temple».

 

Susana es trenca amb les paraules de Gonzalo 

Sis mesos després, Susana explicava a Mónica Naranjo que es trobava soltera i feliç i, tot i que no estava enamorada de Gonzalo, el seguia estimant després de tots aquells anys. La sorpresa arribava quan la presentadora anunciava que la seua parella de sis anys no havia volgut vindre a la reunió. «Però ha volgut estar present d’alguna manera», confessava Mónica entregant-li una tauleta amb una carta de part del sevillà. 

 

Susana no va poder evitar emocionar-se amb les paraules de la seua exparella. «Susana, tu em coneixes bé i saps que si no estic allà és perquè no em queden forces», començava Gonzalo, excusant-se per no haver pogut estar en persona. «Estos sis mesos m’han desgastat com si foren anys. T’he perdut a tu, l’únic que donava sentit a la meua vida», expressava Gonzalo a través de la carta. A Susana començava a fallar-li la veu i això que quedaven encara moltes paraules per llegir.

 

«Amb el pas del temps, he aprés el valor que tenen els xicotets detalls», continuava. Susana en este punt no era capaç de parlar sense plorar: «Cantar desenfrenats en el cotxe, esperar que isqueres de la dutxa per a posar-te el barnús i que no passares fred o el simple fet de compartir una mirada còmplice que diguera ‘Tranquil Goncha, tot està bé’», somreia Susana amb estes anècdotes. «Em destrossa l’ànima recordar-ho».

 

 

«Una part de mi es va quedar allà»

Baix l’atenta mirada de Mónica Naranjo, qui també es mostrava emocionada, Susana acabava de llegir: «Després de tot este temps, només tinc una cosa clara. Amb les llums dels focs va nàixer una bonica història d’amor que es va apagar en les brases de l’última foguera. I una part de mi es va quedar allà amb ella», sentenciava Gonzalo, recordant que la relació amb Susana va començar en la casa de ‘Gran Hermano’.

 

«Em fa molta pena perquè tot això que diu és cert. Teníem una relació idíl·lica i per això molta gent no ho comprén. Però, què faig? Si és el que sent…», s’intentava justificar Susana. Mónica preguntava en eixe moment allò que molts estaven pensant: tornarà alguna volta amb Gonzalo? «No» sentenciava sense cap dubte. «L’estime i el trobe a faltar perquè ha sigut el meu company durant molts anys, però com a parella no».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hasta el día que me muera en mi corazón . @islatentaciones

A post shared by Gonzalo Montoya (@gonzalomontoya9) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cos demana cautela: encara és prompte per a mesurar l’impacte dels aranzels dels Estats Units en l’economia espanyola

Cos demana cautela davant l'alça d'aranzels dels Estats Units i activa suport a exportadors amb ICEX 500 i un grup de treball per a vigilar desviaments. En vivenda, defén mesures graduals.

Cos, sorprés per la denúncia de Podemos i defén que el Govern pressiona a Israel

Podemos denuncia a Carlos Cuerpo per presumpta prevaricació per omissió al no frenar el comerç d'armes amb Israel. El ministre replica que s'aplica tota la pressió possible i que es prepara un embargament per llei.

Ryan demana un canvi en el Llevant després d’encaixar nou gols

Mathew Ryan considera inacceptable l'inici defensiu del Llevant i reclama avançar línies, millor gestion del joc i mes posesion. Després del 2-0 a Elx i el 2-2 davant el Betis, veu passos avant cap a la permanència.

El 0,16% d’expedients per la dana concentra 900 milions pendents

El 0,16% dels expedients de la dana concentra 900 milions encara per pagar. El Consorci ha abonat 3.600 milions i preveu un desemborsament total de 4.800.

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.

Compromís alerta de fins a 30 morts més a l’any per l’augment del trànsit a València

Compromís sosté que el trànsit ha crescut un 4,9% a València i que este repunt pot afegir 20-30 morts anuals per contaminació. El govern el rebat.

Mestalla acollirà el capítol 200 del València-Athletic

El dissabte, Mestalla albergarà el dol oficial número 200 entre València i Athletic. L'historial està igualadísimo: 76-74-49 i 308 gols per equip.

Mor una dona ofegada a la platja de Muchavista (El Campello)

Una dona ha mort per ofegament a la platja de Muchavista, al Campello, malgrat un ampli operatiu sanitari. L'autòpsia determinara les causes.