12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

L’estratègia de Susana i Gonzalo en ‘La isla de las tentaciones’

 

La final de ‘La isla de las tentaciones‘ no ha decebut als espectadors. El dramatisme estava assegurat, però la sorpresa ha sigut el retrobament de Susana i Gonzalo, una de les parelles més segures de la seua relació al principi del ‘reality’. 

 

Després de sis anys de relació, Susana posava fi davant de tota Espanya, a pesar de què no hi ha hagut cap infidelitat pel mig durant el transcurs del programa, a on cap dels dos ha caigut finalment en la temptació. No ha calgut, perquè els motius de la més dolorosa i inesperada ruptura són uns altres: Susana no està enamorada de Gonzalo. Ho deixava entrevore, assegurant que en cap moment havia sentit gelosia veent imàtgens del seu nóvio amb la seua gran temptadora, Katerina.

 

 

Muntatge? Tota la veritat

Gonzalo començava la foguera final de confrontació convençut de què se n’aniria de la mà de la seua Susana, però la seua idea distava molt de la realitat que acabaria vivint: se n’anava sol i desolat, entre llàgrimes. Susana assegurava haver perdut la il·lusió i explicava que el ‘reality’ no l’havia ajudat a recuperar l’emoció entre els dos. I la notícia arribava a Gonzalo com una gerra d’aigua freda, que no podia esperar-se. 

 

 

Però, com han pogut canviar tant els sentiments de Susana en tan poc de temps? Els espectadors es feien esta  pregunta i ara Desireé Rodríguez, excompanya de la parella en ‘Gran Hermano‘, els trau de dubtes. És qui ha posat en entredit les intencions reals de seguir junts de Gonzalo i Susana. 

 

Segons el testimoni explicat en ‘Socialité‘, la parella hauria ideat una estratègia per a participar en ‘La isla’, tot i estar ja separats abans de començar el programa. Haurien posat fi a la relació per «les mil voltes» que Gonzalo li hauria «posat les banyes» a Susana, però els dos haurien optat pel muntatge i haurien allargat un poc més la història. Per què?

 

«Molts interessos econòmics pel mig»

Segons Desirée, les infidelitats i continues discussions i traïcions haurien sigut constants en la relació, motiu pel que ho haurien volgut deixar en diferents ocasions, inclosa la definitiva, abans de viatjar a República Dominicana. Decidien, per tant, participar en el joc com a parella. Segons la testimoni, perquè existirien «molts interessos econòmics pel mig», que haurien portat la parella a aguantar un poc més i poder protagonitzar un dels ‘realities’ més exitosos de Mediaset, amb el que han posat punt final al seu amor.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.