12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

L’estratègia de Susana i Gonzalo en ‘La isla de las tentaciones’

 

La final de ‘La isla de las tentaciones‘ no ha decebut als espectadors. El dramatisme estava assegurat, però la sorpresa ha sigut el retrobament de Susana i Gonzalo, una de les parelles més segures de la seua relació al principi del ‘reality’. 

 

Després de sis anys de relació, Susana posava fi davant de tota Espanya, a pesar de què no hi ha hagut cap infidelitat pel mig durant el transcurs del programa, a on cap dels dos ha caigut finalment en la temptació. No ha calgut, perquè els motius de la més dolorosa i inesperada ruptura són uns altres: Susana no està enamorada de Gonzalo. Ho deixava entrevore, assegurant que en cap moment havia sentit gelosia veent imàtgens del seu nóvio amb la seua gran temptadora, Katerina.

 

 

Muntatge? Tota la veritat

Gonzalo començava la foguera final de confrontació convençut de què se n’aniria de la mà de la seua Susana, però la seua idea distava molt de la realitat que acabaria vivint: se n’anava sol i desolat, entre llàgrimes. Susana assegurava haver perdut la il·lusió i explicava que el ‘reality’ no l’havia ajudat a recuperar l’emoció entre els dos. I la notícia arribava a Gonzalo com una gerra d’aigua freda, que no podia esperar-se. 

 

 

Però, com han pogut canviar tant els sentiments de Susana en tan poc de temps? Els espectadors es feien esta  pregunta i ara Desireé Rodríguez, excompanya de la parella en ‘Gran Hermano‘, els trau de dubtes. És qui ha posat en entredit les intencions reals de seguir junts de Gonzalo i Susana. 

 

Segons el testimoni explicat en ‘Socialité‘, la parella hauria ideat una estratègia per a participar en ‘La isla’, tot i estar ja separats abans de començar el programa. Haurien posat fi a la relació per «les mil voltes» que Gonzalo li hauria «posat les banyes» a Susana, però els dos haurien optat pel muntatge i haurien allargat un poc més la història. Per què?

 

«Molts interessos econòmics pel mig»

Segons Desirée, les infidelitats i continues discussions i traïcions haurien sigut constants en la relació, motiu pel que ho haurien volgut deixar en diferents ocasions, inclosa la definitiva, abans de viatjar a República Dominicana. Decidien, per tant, participar en el joc com a parella. Segons la testimoni, perquè existirien «molts interessos econòmics pel mig», que haurien portat la parella a aguantar un poc més i poder protagonitzar un dels ‘realities’ més exitosos de Mediaset, amb el que han posat punt final al seu amor.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.