L’estratègia de Susana i Gonzalo en ‘La isla de las tentaciones’

 

La final de ‘La isla de las tentaciones‘ no ha decebut als espectadors. El dramatisme estava assegurat, però la sorpresa ha sigut el retrobament de Susana i Gonzalo, una de les parelles més segures de la seua relació al principi del ‘reality’. 

 

Després de sis anys de relació, Susana posava fi davant de tota Espanya, a pesar de què no hi ha hagut cap infidelitat pel mig durant el transcurs del programa, a on cap dels dos ha caigut finalment en la temptació. No ha calgut, perquè els motius de la més dolorosa i inesperada ruptura són uns altres: Susana no està enamorada de Gonzalo. Ho deixava entrevore, assegurant que en cap moment havia sentit gelosia veent imàtgens del seu nóvio amb la seua gran temptadora, Katerina.

 

 

Muntatge? Tota la veritat

Gonzalo començava la foguera final de confrontació convençut de què se n’aniria de la mà de la seua Susana, però la seua idea distava molt de la realitat que acabaria vivint: se n’anava sol i desolat, entre llàgrimes. Susana assegurava haver perdut la il·lusió i explicava que el ‘reality’ no l’havia ajudat a recuperar l’emoció entre els dos. I la notícia arribava a Gonzalo com una gerra d’aigua freda, que no podia esperar-se. 

 

 

Però, com han pogut canviar tant els sentiments de Susana en tan poc de temps? Els espectadors es feien esta  pregunta i ara Desireé Rodríguez, excompanya de la parella en ‘Gran Hermano‘, els trau de dubtes. És qui ha posat en entredit les intencions reals de seguir junts de Gonzalo i Susana. 

 

Segons el testimoni explicat en ‘Socialité‘, la parella hauria ideat una estratègia per a participar en ‘La isla’, tot i estar ja separats abans de començar el programa. Haurien posat fi a la relació per «les mil voltes» que Gonzalo li hauria «posat les banyes» a Susana, però els dos haurien optat pel muntatge i haurien allargat un poc més la història. Per què?

 

«Molts interessos econòmics pel mig»

Segons Desirée, les infidelitats i continues discussions i traïcions haurien sigut constants en la relació, motiu pel que ho haurien volgut deixar en diferents ocasions, inclosa la definitiva, abans de viatjar a República Dominicana. Decidien, per tant, participar en el joc com a parella. Segons la testimoni, perquè existirien «molts interessos econòmics pel mig», que haurien portat la parella a aguantar un poc més i poder protagonitzar un dels ‘realities’ més exitosos de Mediaset, amb el que han posat punt final al seu amor.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.