10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

L’estratègia de Susana i Gonzalo en ‘La isla de las tentaciones’

 

La final de ‘La isla de las tentaciones‘ no ha decebut als espectadors. El dramatisme estava assegurat, però la sorpresa ha sigut el retrobament de Susana i Gonzalo, una de les parelles més segures de la seua relació al principi del ‘reality’. 

 

Després de sis anys de relació, Susana posava fi davant de tota Espanya, a pesar de què no hi ha hagut cap infidelitat pel mig durant el transcurs del programa, a on cap dels dos ha caigut finalment en la temptació. No ha calgut, perquè els motius de la més dolorosa i inesperada ruptura són uns altres: Susana no està enamorada de Gonzalo. Ho deixava entrevore, assegurant que en cap moment havia sentit gelosia veent imàtgens del seu nóvio amb la seua gran temptadora, Katerina.

 

 

Muntatge? Tota la veritat

Gonzalo començava la foguera final de confrontació convençut de què se n’aniria de la mà de la seua Susana, però la seua idea distava molt de la realitat que acabaria vivint: se n’anava sol i desolat, entre llàgrimes. Susana assegurava haver perdut la il·lusió i explicava que el ‘reality’ no l’havia ajudat a recuperar l’emoció entre els dos. I la notícia arribava a Gonzalo com una gerra d’aigua freda, que no podia esperar-se. 

 

 

Però, com han pogut canviar tant els sentiments de Susana en tan poc de temps? Els espectadors es feien esta  pregunta i ara Desireé Rodríguez, excompanya de la parella en ‘Gran Hermano‘, els trau de dubtes. És qui ha posat en entredit les intencions reals de seguir junts de Gonzalo i Susana. 

 

Segons el testimoni explicat en ‘Socialité‘, la parella hauria ideat una estratègia per a participar en ‘La isla’, tot i estar ja separats abans de començar el programa. Haurien posat fi a la relació per «les mil voltes» que Gonzalo li hauria «posat les banyes» a Susana, però els dos haurien optat pel muntatge i haurien allargat un poc més la història. Per què?

 

«Molts interessos econòmics pel mig»

Segons Desirée, les infidelitats i continues discussions i traïcions haurien sigut constants en la relació, motiu pel que ho haurien volgut deixar en diferents ocasions, inclosa la definitiva, abans de viatjar a República Dominicana. Decidien, per tant, participar en el joc com a parella. Segons la testimoni, perquè existirien «molts interessos econòmics pel mig», que haurien portat la parella a aguantar un poc més i poder protagonitzar un dels ‘realities’ més exitosos de Mediaset, amb el que han posat punt final al seu amor.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.