L’estratègia de Susana i Gonzalo en ‘La isla de las tentaciones’

 

La final de ‘La isla de las tentaciones‘ no ha decebut als espectadors. El dramatisme estava assegurat, però la sorpresa ha sigut el retrobament de Susana i Gonzalo, una de les parelles més segures de la seua relació al principi del ‘reality’. 

 

Després de sis anys de relació, Susana posava fi davant de tota Espanya, a pesar de què no hi ha hagut cap infidelitat pel mig durant el transcurs del programa, a on cap dels dos ha caigut finalment en la temptació. No ha calgut, perquè els motius de la més dolorosa i inesperada ruptura són uns altres: Susana no està enamorada de Gonzalo. Ho deixava entrevore, assegurant que en cap moment havia sentit gelosia veent imàtgens del seu nóvio amb la seua gran temptadora, Katerina.

 

 

Muntatge? Tota la veritat

Gonzalo començava la foguera final de confrontació convençut de què se n’aniria de la mà de la seua Susana, però la seua idea distava molt de la realitat que acabaria vivint: se n’anava sol i desolat, entre llàgrimes. Susana assegurava haver perdut la il·lusió i explicava que el ‘reality’ no l’havia ajudat a recuperar l’emoció entre els dos. I la notícia arribava a Gonzalo com una gerra d’aigua freda, que no podia esperar-se. 

 

 

Però, com han pogut canviar tant els sentiments de Susana en tan poc de temps? Els espectadors es feien esta  pregunta i ara Desireé Rodríguez, excompanya de la parella en ‘Gran Hermano‘, els trau de dubtes. És qui ha posat en entredit les intencions reals de seguir junts de Gonzalo i Susana. 

 

Segons el testimoni explicat en ‘Socialité‘, la parella hauria ideat una estratègia per a participar en ‘La isla’, tot i estar ja separats abans de començar el programa. Haurien posat fi a la relació per «les mil voltes» que Gonzalo li hauria «posat les banyes» a Susana, però els dos haurien optat pel muntatge i haurien allargat un poc més la història. Per què?

 

«Molts interessos econòmics pel mig»

Segons Desirée, les infidelitats i continues discussions i traïcions haurien sigut constants en la relació, motiu pel que ho haurien volgut deixar en diferents ocasions, inclosa la definitiva, abans de viatjar a República Dominicana. Decidien, per tant, participar en el joc com a parella. Segons la testimoni, perquè existirien «molts interessos econòmics pel mig», que haurien portat la parella a aguantar un poc més i poder protagonitzar un dels ‘realities’ més exitosos de Mediaset, amb el que han posat punt final al seu amor.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.