13.2 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Vídeo: Un cotxe cau al mar quan circulava a 200 km/h

Un cotxe cau a l'aigua quan circulava a 200 km/h en Mallorca

El conductor va ser rescatat per tres ciclistes | Guàrdia Civil

 

El diumenge 9 de febrer un conductor, que anava a 200 quilòmetres per hora pel passeig de vianants de Llucmajor (Mallorca), va caure al mar. L’ocupant del cotxe va  haver de ser rescatat per tres ciclistes que s’encontraven en eixe moment en el lloc de l’accident.

 

Els ciclistes es van tirar ràpidament a l’aigua per ajudar a la víctima a eixir del cotxe, i els tres van patir després episodies d’hipotèrmia. El conductor va caure al mar després de perdre el control del vehicle. A demés, en el rescat també van participar la Policia Local, la Guàrdia Civil i els Bombers de Palma, Llucmajor i el Consell de Mallorca, segons explica ‘Información’. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid va firmar l’acta sota protesta però no va precisar els motius

El club blanc va firmar l'acta del partit davant València Basket sota protesta, però no va deixar per escrit la raó. Scariolo va assenyalar un temps mort no concedit.

El València imposa la llei del triple: 89-76 al Reial Madrid

El València va derrotar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga amb 16 triples i un 39% d'encert per 7 i un 23% del seu rival. El tir exterior i les faltes de Tavares van marcar el dol.

89-76. València tomba al Reial Madrid a colp de triple

València Basket es va imposar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga gràcies a 16 triples i un 39% exterior. L'encert perimetral va neutralitzar el domini blanc del rebot.

Mazón defén que ningú ha donat més explicacions ni assumit més responsabilitats per la dana

En Les Corts, el president en funcions ha reivindicat que porta un any donant explicacions i que va arribar a dimitir després de la dana del 29 d'octubre de 2024, amb 229 morts. Ha demanat centrar-se en causes i solucions i ha retret la falta d'explicacions del Govern.

L’activitat de Coca-Cola aporta 692 milions a l’economia valenciana i 11.011 ocupacions

Un estudi xifra en 692 milions el valor afegit de l'activitat de Coca-Cola en la Comunitat Valenciana, el 0,47% del PIB en 2024. La companyia sosté 11.011 ocupacions gràcies a la seua cadena de valor i a una planta clau a Quart de Poblet.

PSPV i Compromís han retret a Mazón ‘victimisme’ i haver desatés l’emergència de la DANA

PSPV i Compromís han acusat a Carlos Mazón de presentar-se com a víctima i de no liderar la resposta a la DANA del 29 d'octubre. Han denunciat que no va respondre a preguntes clau i que va incórrer en mentides.

PP i Vox enaltixen que Mazón compareix per la DANA i enlletgixen l’absència del Govern

PP i Vox han subratllat que Carlos Mazón ha donat explicacions en la comissió d'investigació sobre la DANA en Les Corts, mentres el Govern no ha acudit. La sessió ha derivat en retrets per la gestió, les alertes i les obres pendents.

PP i Vox destaquen que Mazón ha comparegut per la DANA i que el Govern no ha donat la cara

PP i Vox han subratllat la compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA i han retret l'absència del Govern. Han posat el focus en les cadires buides i en la gestió de la tragèdia que va deixar 229 morts.