L’EMT estrenarà en març una nova xarxa que modificarà l’accés al centre de la ciutat

Lleven un carril per a cotxes en el carrer de colón en València

Mapa dels nous canvis a partir del 23 de març | Ajuntament de València

 

El carrer de Colón perdrà un altre dels seus carrils per a cotxes a conseqüència de la creació d’una nova xarxa d’autobusos de l’EMT, ja que la via es destinarà per a la circulació d’esta nova línia. Tot açò forma part del programa de convertir en zona de vianants la plaça de l’Ajuntament de València. 

 

A demés, l’entrada al carrer de Colón per la Porta de la Mar estarà prohibida i a partir del 23 de març, que és quan començarà la noca xarxa d’autobusos, es podrà accedir pels carrer de Roger de Llòria, del Comte de Salvatierra, de Sorní, de Pizarro i d’Isabel la Catòlica. I no es podrà girar cap a Pérez Bayer, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Amb este nou pla del transport, es produïx un canvi en les línies d’autobús que van fins al centre. D’esta manera, en compte de només arribar 5 autobusos, a partir de finals de març en passaran 9 i estaran distribuïts d’esta forma:

  • Carrer de les Barques: 8 línies
  • Carrer de Roger de Llòria: 3 línies
  • Avinguda del Marqués de Sotelo 3 línies
  • Carrer de Sant Pau 8 línies
  • Carrer del Periodista Azzati, 4 línies

 

Ampliació de la xarxa d'autobusos de l'EMT en València

D’esta forma quedarà la xarxa d’autobusos de l’EMT | Ajuntament de València

 

Doble servici en la zona interior

A demés, amb esta remodelació, la línia 5 de l’EMT desapareix i la C1 assumirà gran part del recorregut que va per l’interior i la línia 28 farà el mateix trajecte, pel que el servici per la zona interior quedarà doblat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.