Incorporen el nom de ‘València’ en l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Incorporen el nom de València en l'Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

El nom de la ciutat junt a l’Hemisfèric | Ajuntament de València

 

Des de l’Ajuntament de València han incorporat la paraula ‘València’ amb unes lletres grans enfront de l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències per a que el nom siga reconegut internacionalment, per això l’han ubicat en un dels llocs més fotografiats de València.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és que sevisca de plataforma de promoció i projecció, especialment en les xarxes socials com Instagram, a on València destaca per ser una de les ciutats espanyoles que més mencions en publicacions té. 

 

Cada lletra compta amb una il·luminació LED en tot el seu perímetre, que la seua encesa estarà sincronitzada amb la resta d’elements de la Ciutat de les Arts i les Ciències, un lloc que es reconeix tant a nivell nacional com internacional. A demés, cada peça està dissenyada en tres dimensions, amb 180 centímetres d’altura i 40 centímetres d’amplària, i ocupa 10,8 metres de superfície. 

 

Cada any visiten València 2.000.000 de persones

Amb esta iniciativa es vol reforçar la marca de València, a on cada any uns 2 milions de persones venen a visitar-la. «Amb este cartell va a tindre més presència en Instagram», afirma Sandra Gómez, consellera de Desenvolupament Urbà. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.