Incorporen el nom de ‘València’ en l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Incorporen el nom de València en l'Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

El nom de la ciutat junt a l’Hemisfèric | Ajuntament de València

 

Des de l’Ajuntament de València han incorporat la paraula ‘València’ amb unes lletres grans enfront de l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències per a que el nom siga reconegut internacionalment, per això l’han ubicat en un dels llocs més fotografiats de València.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és que sevisca de plataforma de promoció i projecció, especialment en les xarxes socials com Instagram, a on València destaca per ser una de les ciutats espanyoles que més mencions en publicacions té. 

 

Cada lletra compta amb una il·luminació LED en tot el seu perímetre, que la seua encesa estarà sincronitzada amb la resta d’elements de la Ciutat de les Arts i les Ciències, un lloc que es reconeix tant a nivell nacional com internacional. A demés, cada peça està dissenyada en tres dimensions, amb 180 centímetres d’altura i 40 centímetres d’amplària, i ocupa 10,8 metres de superfície. 

 

Cada any visiten València 2.000.000 de persones

Amb esta iniciativa es vol reforçar la marca de València, a on cada any uns 2 milions de persones venen a visitar-la. «Amb este cartell va a tindre més presència en Instagram», afirma Sandra Gómez, consellera de Desenvolupament Urbà. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.