9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Incorporen el nom de ‘València’ en l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Incorporen el nom de València en l'Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

El nom de la ciutat junt a l’Hemisfèric | Ajuntament de València

 

Des de l’Ajuntament de València han incorporat la paraula ‘València’ amb unes lletres grans enfront de l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències per a que el nom siga reconegut internacionalment, per això l’han ubicat en un dels llocs més fotografiats de València.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és que sevisca de plataforma de promoció i projecció, especialment en les xarxes socials com Instagram, a on València destaca per ser una de les ciutats espanyoles que més mencions en publicacions té. 

 

Cada lletra compta amb una il·luminació LED en tot el seu perímetre, que la seua encesa estarà sincronitzada amb la resta d’elements de la Ciutat de les Arts i les Ciències, un lloc que es reconeix tant a nivell nacional com internacional. A demés, cada peça està dissenyada en tres dimensions, amb 180 centímetres d’altura i 40 centímetres d’amplària, i ocupa 10,8 metres de superfície. 

 

Cada any visiten València 2.000.000 de persones

Amb esta iniciativa es vol reforçar la marca de València, a on cada any uns 2 milions de persones venen a visitar-la. «Amb este cartell va a tindre més presència en Instagram», afirma Sandra Gómez, consellera de Desenvolupament Urbà. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.