Incorporen el nom de ‘València’ en l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Incorporen el nom de València en l'Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

El nom de la ciutat junt a l’Hemisfèric | Ajuntament de València

 

Des de l’Ajuntament de València han incorporat la paraula ‘València’ amb unes lletres grans enfront de l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències per a que el nom siga reconegut internacionalment, per això l’han ubicat en un dels llocs més fotografiats de València.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és que sevisca de plataforma de promoció i projecció, especialment en les xarxes socials com Instagram, a on València destaca per ser una de les ciutats espanyoles que més mencions en publicacions té. 

 

Cada lletra compta amb una il·luminació LED en tot el seu perímetre, que la seua encesa estarà sincronitzada amb la resta d’elements de la Ciutat de les Arts i les Ciències, un lloc que es reconeix tant a nivell nacional com internacional. A demés, cada peça està dissenyada en tres dimensions, amb 180 centímetres d’altura i 40 centímetres d’amplària, i ocupa 10,8 metres de superfície. 

 

Cada any visiten València 2.000.000 de persones

Amb esta iniciativa es vol reforçar la marca de València, a on cada any uns 2 milions de persones venen a visitar-la. «Amb este cartell va a tindre més presència en Instagram», afirma Sandra Gómez, consellera de Desenvolupament Urbà. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.