Incorporen el nom de ‘València’ en l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

Incorporen el nom de València en l'Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències

El nom de la ciutat junt a l’Hemisfèric | Ajuntament de València

 

Des de l’Ajuntament de València han incorporat la paraula ‘València’ amb unes lletres grans enfront de l’Hemisfèric de la Ciutat de les Arts i les Ciències per a que el nom siga reconegut internacionalment, per això l’han ubicat en un dels llocs més fotografiats de València.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és que sevisca de plataforma de promoció i projecció, especialment en les xarxes socials com Instagram, a on València destaca per ser una de les ciutats espanyoles que més mencions en publicacions té. 

 

Cada lletra compta amb una il·luminació LED en tot el seu perímetre, que la seua encesa estarà sincronitzada amb la resta d’elements de la Ciutat de les Arts i les Ciències, un lloc que es reconeix tant a nivell nacional com internacional. A demés, cada peça està dissenyada en tres dimensions, amb 180 centímetres d’altura i 40 centímetres d’amplària, i ocupa 10,8 metres de superfície. 

 

Cada any visiten València 2.000.000 de persones

Amb esta iniciativa es vol reforçar la marca de València, a on cada any uns 2 milions de persones venen a visitar-la. «Amb este cartell va a tindre més presència en Instagram», afirma Sandra Gómez, consellera de Desenvolupament Urbà. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.