13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Cremen una moto al costat de dos gasolineres en Calp: «Va poder passar una tragèdia»

INCENDI

Cremen una moto al costat de dos gasolineres amb 400.000 litres de combustible | Freepik

Preocupació és el que va haver la matinada de dilluns a dimarts en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). I és que algú, tal com afirma la Policia, va prendre foc a una moto que es trobava aparcada entre dos gasolineres amb uns dipòsits de 400.000 litres de combustible, en l’avinguda de la Diputació.

 

La Policia Local de Calp, una volta els bombers havien apagat el foc, va anar a casa de Juan Riaño, veí de la localitat i amo de la moto, per a contar-li el que havia passat. Juan no donava crèdit al que estava veent, la seua moto totalment calcinada, tal com ha avançat ‘Levante-EMV’.

 

«La policia em va comentar que es podria haver produït una explosió en cadena», afirma l’afectat, ja que la moto estava al costat d’una gasolinera i a pocs metres d’una altra estació, que sumen uns 400.000 litres de combustible en els seus dipòsits.

 

Hi ha «indicis clars» de què va ser provocat

Juan ha presentat una denúncia davant la Guàrdia Civil, ja que els mateixos agents li van dir que hi havia «indicis clars» de què l’incendi haguera sigut provocat: «Em van dir que li havien posat papers i combustible per a cremar-la». En este sentit, la víctima apunta a una venjança.

 

«Sent impotència i ràbia. Conec als guàrdies civils i m’han dit que investigaran a fons. Espere que troben prompte als culpables», ha afegit Juan Ariño.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.