Investigat en Elx per agredir a la seua filla, amb qui té un bebé

Ejemplo de shortcode con estilo
Una veïna es va trobar a la víctima plorant amb el seu fill en braços i un ull morat | Pxhere El Jutjat de Violència de Gènere d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), està investigant un cas, davant del que no s’havia trobat mai i que, fins i tot, no sap si li correspon jutjar a […]
Una dona intenta defendre's d'una agressió

Una veïna es va trobar a la víctima plorant amb el seu fill en braços i un ull morat | Pxhere

El Jutjat de Violència de Gènere d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), està investigant un cas, davant del que no s’havia trobat mai i que, fins i tot, no sap si li correspon jutjar a ell. Es tracta d’un presumpte maltractament d’un pare cap a la seua filla, amb la que té un bebé de 15 mesos.

 

Van iniciar una relació sentimental quan ell va eixir de presó

Segons ha avançat ‘Información’, l’investigat va estar tancat en la presó durant gran part de la infància de la seua filla i ara víctima, qui, durant eixe temps, va estar baix la tutela de la Generalitat Valenciana. En eixir de presó, l’acusat va contactar amb la seua filla a través de les xarxes socials, després d’uns cinc anys sense vore’s.

 

En reactivar la relació familiar i passat un temps, pare i filla se’n van anar a viure junts, quan ella tenia 16 anys, i van començar una relació de caràcter sentimental. Com a conseqüència, la víctima es va quedar embarassada i va donar a llum a una xiqueta quan encara era menor, amb 17 anys.

 

A pesar de què pare i filla afirmen que el bebé, que ara té 15 mesos, és dels dos, en el Registre Civil, figura la xica, d’ara 19 anys, com a mare soltera. En el moment de la inscripció els dos van acordar donar la versió de què es va quedar embarassada després d’una nit de festa i sexe amb un desconegut per a que no s’enterara ningú de l’incest.

 

Una veïna trobà a la xica plorant amb un ull morat

L’home, de 50 anys, va ser detingut el passat dimecres després de què una veïna es trobara a la víctima plorant amb el seu fill en braços i un ull morat. L’acusat, després de passar a disposició judicial, va ser posat en llibertat, tot i que se li ha imposat una ordre d’allunyament respecte de la seua filla com a mesura cautelar.

 

La víctima se n’ha anat a viure a casa de sa tia, germana de son pare, ja que no té recursos econòmics suficients per a independitzar-se i tampoc pot tornar al domicili familiar, a on viu son pare. La Fiscalia ha demanat als perits del Jutjat un informe psicològic, ja que sospiten que la víctima puga patir algun tipo de trastorn de la voluntat.

 

El Jutjat de Violència de Gènere d’Elx s’ha trobat amb un cas inusual, amb el que assegura que no s’ha enfrontat mai. Davant d’esta situació, els magistrats tampoc tenen clar si els correspon jutjar el cas. Seria competència seua si se’ls considera, a la víctima i l’acusat, com a parella sentimental, però no ho seria si se’ls considera pare i filla i, per tant, es considera violència intrafamiliar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fixades les noves declaracions de cinc alcaldes per la gestió de la DANA a València

El jutjat que investiga la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024 ha programat per a novembre i desembre les declaracions de cinc alcaldes de l’Horta i de la comissaria cap de la Unitat Adscrita, com a testimonis. En la mateixa causa continuen investigats l’exconsellera Salomé Pradas i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso.

Josep Puerto demana fe en l’estil del Valencia Basket i intensitat fins al minut 40

El capità del Valencia Basket, Josep Puerto, reclama ser fidels a l’estil de joc i mantindre la intensitat durant tot el partit davant el Maccabi, després de la dolorosa remuntada patida contra l’Olympiacos al Roig Arena.

Elda acull les primeres jornades internacionals de mares escriptores

Elda celebrarà dissabte les primeres Jornades Internacionals de Madres Escritoras, que uniran creació literària i maternitat amb autores de diversos països.

El Museu Sorolla estrena ampliació i inicia la rehabilitació de la casa original

El Museu Sorolla ha obert al públic el nou edifici d’ampliació, amb més de 2.000 metres quadrats, i ha iniciat la rehabilitació integral de la casa i els jardins originals del pintor a Madrid.

L’alcalde de Cullera assegura que Mazón no li va parlar de la DANA en la telefonada

Jordi Mayor ha declarat que Carlos Mazón li va telefonar el 29 d’octubre però, segons ell, sense informar-lo de la DANA. L’alcalde defensa que Cullera va activar mesures preventives pròpies i que no va rebre avisos del Centre de Coordinació d’Emergències.

Canvi brusc d’oratge: dana amb pluges fortes i desplom tèrmic el cap de setmana

Després de dies de calor anòmala, una dana arribarà a partir de dissabte amb pluges intenses sobretot a l’àrea mediterrània i Balears i amb una baixada generalitzada de les temperatures.

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.