Un home agredix a la seua dona i destrossa la seua casa en València

Agressió sexual

El xic intentà violar-la dos voltes | PIXABAY

Agents de la Policia Local de València han detingut este dissabte de matinada a un home acusat d’agredir a la seua parella i destrossar el mobiliari de la seua vivenda.

 

L’arrestat és un home de 49 anys que va ser traslladat a dependències policials. La víctima, de 39, va assegurar que no era la primera volta que patia una agressió d’eixe tipus i que la seua parella, de la que va afirmar que bevia alcohol amb assiduïtat, havia arribat al domicili borratxo i molt agitat. La dona va rebutjar presentar denúncia.

 

La intervenció la van dur a terme durant la matinada del dissabte agents de la segona i la tercera Unitat de Districte de la Policia Local, que van ser alertats a les 4.10 hores per la Sala 092 perquè es presentaren en un domicili en el que s’estava produint un episodi de maltractaments i el presumpte agressor estava destrossant el mobiliari de la casa.

 

Una volta els agents es van presentar en el pis en el que van produir-se els fets, van observar que la víctima es trobava en la porta molt nerviosa i els va manifestar que havia sigut agredida físicament per la seua parella. La dona que presentava un enrogiment en el pòmul.

 

Els agents es van introduir en el pis i van localitzar a l’home assegut en el sofà embenant-se la mà, alhora que van comprovar que la taula del menjador estava totalment fracturada en diversos trossos. Per este motiu, van arrestar al presumpte agressor, que va ser traslladat a dependències policials. La dona va ser atesa per un altre departament especialitzat en assistència a víctimes de violència de gènere. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.
FILMOTECA D'ESTIU