25.4 C
València
Dimarts, 17 juny, 2025

Vídeo: Paz Padilla explica per què va elegir este polèmic monyo per a les campanades

Paz Padilla en les campanades del 2019

L’arreplegat de Paz Padilla ha sigut molt criticat | Telecinco

Sense cap dubte, l’arreplegat que va lluir Paz Padilla la nit de les campanades va ser un dels detalls més comentats en les xarxes socials, juntament amb el vestit de Cristina Pedroche. Acostumats a pentinats molt clàssics, la presentadora de Telecinco va voler innovar i portar un arreplegat que passarà a la història de les campanades del nostre país.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El monyo havia de transmetre el que Paz Padilla volia aquella nit tan especial. La presentadora volia trencar els motlles i, sobretot, divertir-se en un dia tan senyalat. Per això, es va permetre aparéixer en pijama per a, més tard, mostrar el seu vertader vestit de color blanc.

  

Tenint això com a base, la presentadora, juntament amb el seu perruquer, Alberto Dugarte, va dissenyar un pentinat molt voluminós, que no va passar desapercebut per a ningú. Segons ha explicat ella mateixa, no buscaven que el pentinat l’afavorira, sinó que fora divertit, ben treballat i, sobretot, original.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SEÑORES! El Peinado más polémico de la historia de las Campanadas… trending topic durante toda la emisión ? No queríamos ir de guapos, ni de elegantes… Simplemente queríamos ser diferentes, que empezarán el año con Espectáculo y muchas Risas… LO CONSEGUIMOS! Para hacer lo mismo de siempre, tenemos todo el año… #elpeinadodepazpadilla Gracias @paz_padilla por confiar en mí en este momento y gracias @mediasetcom @telecincoes . Gracias @playextension sin vuestras extensiones esto no sería posible! Mi marca de confianza @livingproof_spain Los mejores! Y mi niña @alba.aranlo que eres lo más! #campanadas #telecinco #mediasetespaña #hairstyle #hair #hairs #peluqueria #show #espectaculo #madrid #spain #makeup #makeupartist #maquillaje #maquiagemx

Una publicación compartida de Alberto Dugarte ® (@albertodugarte) el

 

El que no van gravar les càmeres

Paz Padilla ha explicat que, just quan es van apagar les càmeres, va anar corrent a buscar al seu perruquer per a demanar-li que li desfera el pentinat, per a deixar descansar el seu monyo i poder seguir disfrutant de la festa sense moltes preocupacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Polònia denuncia interferències russes en senyal GPS que van afectar vol civil des d’Alacant

Polònia acusa a Rússia de provocar interferències en el senyal GPS que va desviar un vol de Ryanair des d'Alacant. Afectacions també impacten drons i transport a la regió bàltica.

València impulsa formació ciutadana davant emergències com la dana i anuncia noves inversions

L'alcaldessa de València, María José Catalá, anuncia un pla de formació ciutadana per a emergències com la dana, l'arribada de Microsoft i noves vivendes protegides.

Detinguts tres individus per l’estafa del sicari que amenaça de mort per a cobrar

La Guàrdia Civil va detindre a tres persones per l'estafa del sicari, on les víctimes eren amenaçades de mort i pressionades per a realitzar pagaments econòmics. La xarxa operava amb identitats falses i blanqueig de capitals.

Dimarts amb tempestes intenses i possibles pedregades a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dimarts s'esperen tempestes localment fortes amb possibles pedregades i ratxes de vent molt forts a l'interior del sud de València i Alacant. Les temperatures pujaran lleugerament i el vent tindrà predominança este a la vesprada.

Alertes Taronges i Grogues per Fortes Tempestes i Calor en la Comunitat Valenciana i Altres Regions

La Comunitat Valenciana afronta alertes taronges i grogues per tempestes fortes i pluges intenses este dimarts, mentres gran part d'Espanya experimenta altes temperatures i riscos meteorològics.

Extingit l’incendi forestal a Ayora (València) amb reforç de 3 brigades

L'incendi declarat a Ayora, València, ha sigut extingit després de la coordinació de mitjans aeris i terrestres. Tres brigades forestals continuen refrescant la zona afectada.

El PP proposa al periodista Santiago Calaforra per al Consell d’Administració d’À Punt

Santiago Calaforra, periodista digital i expert en IA, és la proposta del PP per a À Punt. Ha defés l'ús del valencià en innovació i mitjans.

Iván Redondo defén que Pedro Sánchez no hauria de témer una qüestió de confiança per a restaurar l’estabilitat política

Iván Redondo, ex director del Gabinet de Pedro Sánchez, considera que el Govern ha de restaurar la confiança mitjançant una qüestió de confiança i la presentació de pressupostos.