La reportera valenciana de TVE que hauria guanyat el ‘Gordo’, en l’ull de l’huracà

Connexió en directe en el Sorteig de Nadal de la Loteria de Nadal

La reportera valenciana donava la notícia en directe | TVE

 

Natalia Escudero no té cap dècim del ‘Gordo’. Este diumenge s’ha celebrat el sorteig de Loteria i moltes famílies han sigut agraciades amb diferents premis i, quan pocs minuts després de començar va eixir el número guanyador del primer premi, els afortunats van eixir al carrer a celebrar-ho. Els reporters van entrevistar-ne alguns, com la de TVE, que estava en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant) i va dir que tenia «un dècim» amb premi. Tot el món va assumir que era del ‘Gordo’, però ella mateixa ho ha desmentit.

 

Natalia, la reportera de TVE que ha guanyat un premi de la Loteria, però no el ‘Gordo’ | TVE

Té un dècim guanyador, però no del ‘Gordo’

La reportera ha negat que li haguera tocat el primer premi de la Loteria de Nadal i ha explicat que es va contagiar de l’eufòria dels afortunats de Sant Vicenç del Raspeig. María Casado des del plató de ‘La mañana de la 1’ va exclamar: «Natalia està com si li haguera tocat a ella. Això m’encanta» i la reportera li va respondre: «Escolta, que jo tinc un dècim. Faig molts successos i l’última volta que vaig vindre ací vaig comprar-ne un. Però no ho digueu a ningú» i afegia la frase que s’ha fet viral de no anar a treballar dilluns.

 

La realitat no és ben bé d’esta forma i Natalia ha donat explicacions a través de les xarxes socials, justificant-se i defensant que ella no «menteix ni manipula»: «Els últims mesos estan sent difícils per a mi per motius personals i, per primera volta, la deessa de la fortuna m’ha somrigut amb un pessic. M’he contagiat de l’alegria de la resta d’afortunats, però no he mentit ni manipulat».

 

La reportera ha continuat amb les seues explicacions: «En els meus 25 anys de carrera com a periodista sempre he anat amb el cap ben alt i la consciència tranquil·la pel meu rigorós i contrastat treball». Finalment, Natalia ha demanat perdó per la confusió i ha reafirmat que este dilluns no treballa perquè «celebrarà este gustós pessic» i perquè «té vacances».

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.