Mastodon
22.6 C
València
Diumenge, 7 setembre, 2025

L’autòpsia confirma que Nelea, la jove de Vinaròs, va morir de forma violenta

jove Vinaros

La Policia científica analitzant el lloc a on va ser trobat el cos de la jove | EFE

 

L’autòpsia feta a la xica de 26 anys de Vinaròs, Nelea Sareva, ha confirmat que va morir de forma violenta i que presentava colps en el cap. El cadàver de la jove va ser trobat el passat mes de febrer en la localitat d’Ulldecona (Tarragona) amb signes de violència, soterrat i trossejat.

 

Segons explica el ‘Mediterráneo’, esta informació desmunta per complet la versió del suicidi i que la defensa va assegurar en el juí celebrat el 19 de novembre. El presumpte assassí i exparella de Nelea, Adrián M., que es troba en presó provisional, va dir que es va trobar a la xica morta en sa casa. Això sí, va reconéixer que, com que no sabia què fer davant d’eixa situació, va trossejar a la víctima i la va enterrar en una fossa d’Ulldecona.

 

Pel que pareix, l’advocat d’Adrián M. va demanar al jutge del cas com a prova l’historial clínic de Nelea, que hauria tingut anteriorment un episodi d’intent de suïcidi, però ha quedat desestimat perquè l’autòpsia ha confirmat que la mort va ser violenta.

 

El jutge sí que ha autoritzat la petició de l’advocat d’un examen psiquiàtric per al presumpte autor dels fets i imàtgens de les càmeres de seguretat de la discoteca Nácar de Vinaròs, a on va estar la parella junt amb altres amics la nit del crim.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Roig Arena obri les seues portes amb un gran homenatge a Nino Bravo

El nou recinte multiusos de València s'estrena amb 'Bravo, Nino', un concert coral amb orquestra i innovador ús d'holograma, i plena quasi 20.000 butaques. El projecte serà seu del València Basket i aspira a superar el milió d'assistents en el seu primer any.

El Roig Arena s’estrena amb un gran homenatge a Nino Bravo

El nou recinte de València va obrir amb un concert coral que va repassar els himnes de Nino Bravo davant 20.000 persones. Inversió de 400 milions i previsió de més d'un milió d'assistents el primer any.

Selfies en la façana i elogis al disseny i al so en l’obertura del Roig Arena

El nou recinte multiusos s'estrena a València amb un homenatge a Nino Bravo, entrades esgotades i aplaudiments al disseny futurista i a la qualitat del so.

Patxi López acusa el PP de convertir els seus discursos en insults i brega

El portaveu del PSOE en el Congrés acusa el PP de copiar el marc de Vox en posar la immigració en el centre i associar-la amb la delinqüència. Assenyala a Feijóo i Ayuso per alimentar la crispació sense aportar propostes.

Obertura del Roig Arena: selfies en la façana i elogis a la seua estètica i acústica

Centenars de persones es van fotografiar davant la façana del nou recinte multiusos de València, que va debutar amb un homenatge a Nino Bravo i aplaudiments a la seua acústica. El pavelló, finançat amb 400 milions, va esgotar entrades i apunta a marcar l'agenda cultural i esportiva de la ciutat.

Descobrixen capeges il·legals després del tall de l’AP-7 per la fugida d’una vaquilla a Alacant

L'AP-7 es va tancar 40 minuts a Alacant per una vaquilla escapada. En seguir el camió que la transportava, la Policia Local va destapar una capeja sense llicència en una finca.

Capturades les dos últimes vaques braves escapolides d’un camió a Alcalà de Xivert

Localitzen i capturen els dos últims #cap# de bestiar que quedaven soltes en zones rurals d'Alcalà de Xivert després de la fugida d'un camió. L'operatiu es dona per tancat.

EMT València reforça el servici per l’inici del curs i recupera la línia 63

L'EMT incrementa freqüències i torna a posar en marxa la línia 63 cap al campus de Burjassot per a cobrir la demanda de l'inici de curs. La mesura arriba després d'un estiu amb més viatgers i reforços en la xarxa.