
Un jove ha resultat greument ferit, després de patir una caiguda des de la teulada d’un edifici mentres intentava fugir de la policia.
Segons ha avançat el periòdic ‘Las Provincias’, el ferit, suposadament, traficava amb drogues en una nau d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Sud de València.
Segons pareix, la policia va accedir al domicili, dins d’una operació contra el tràfic de drogues que s’està duent a terme en la província de València.
Un dels sospitosos, que intentava fugir de la policia, va acabar precipitant-se des de la teulada del edifici. L’incident li ha provocat una hemorràgia cerebral, motiu pel que està ingresat en un centre hospitalari de València.
En l’interior de la nau, els efectius de seguretat van trobar 886 plantes de marihuana, a més de 70 transformadors, 140 focus, una dotzena de filtres d’aire, cinc extractors i 24 ventiladors.
Així mateix, es va detindre a dos jòvens d’origen albanés, entre ells el ferit.