21.7 C
València
Divendres, 31 octubre, 2025

Joan, l’agressor d’una dona amb bandera espanyola en Tarragona

 

ACTUALITZAT 15/10/2019 16.00 hores. Fa menys d’una hora, la Policia Nacional ha comunicat a través de les seues xarxes socials la detenció de Joan, el presumpte agressor de Maria Grima per dur una bandera espanyola ahir en Tarragona. Segons informacions policials, ha sigut detingut per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques i un delicte lleu de lessions.

 

 

Un dels fets violents del dilluns de matí

Un dels pocs fets violents que s’han produït el dilluns de matí, 14 d’octubre, arran de la publicació de la sentència del Tribunal Suprem pels fets de la tardor de 2017, ha tingut lloc prop del Mercat Central de Tarragona. Una dona que exhibia una bandera espanyola ha sigut agredida per un dels manifestants en el carrer de Cristòfor Colom de la capital tarragonina.

 

Poques hores després dels fets, internet i diferents mitjans de comunicació, han identificat al presumpte agressor com Joan L. Ventura, treballador d’una empresa d’armadors de Tarragona. En el moment en què s’ha fet públic el seu nom, Leandro ha eliminat, majoritàriament, els seus perfils en les xarxes socials.

 

Segons avançava el diari ‘El Español, Joan va ser mariner en les costes africanes, tot i que algunes fonts també el relacionen amb un quiosc al barri mariner del Serrallo de Tarragona.

 

 

De la llista de CiU a candidata de VOX

La dona agredida és una persona ben coneguda en l’ambient polític tarragoní. El seu actual partit polític, VOX, ha fet públic el seu nom assegurant que Maria Grima ha hagut de ser atesa per una contusió i una crisi d’ansietat. Igualment, el partit ha avançat que «procedirem a la corresponent denúncia davant de la Policia Nacional de la terrible agressió».

 

Maria Grima va anar com a independent i suplent número quatre de les llistes de CiU en les municipals de Tarragona de l’any 2011. Quatre anys després, l’any 2015, i també com a independent, es presentà en les sigles del Partit Popular, en el lloc número 21 i amb VOX, enguany, ha sigut la número 14. Grima ha rebut el suport del president del Partit Popular català, el tarragoní Alejandro Fernández.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa requerix a la periodista que va menjar amb Mazón el tiquet de l’aparcament per a fixar temps

La magistrada de Catarroja ha sol·licitat a Maribel Vilaplana el tiquet del pàrquing per a acreditar quant temps va estar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024. També rebutja noves compareixences de Salomé Pradas i Vicente Mompó ara com ara, incorpora un vídeo i ordena noves diligències.

Detinguda per conduir embriaga i sense carnet després de caure un cotxe al riu Serpis i morir el seu acompanyant

La conductora, que anava sense permís i sota la influència de l'alcohol, va ser arrestada després del sinistre en el riu Serpis, on va morir una jove de 20 anys. La Guàrdia Civil investiga les causes i preveu extraure el vehicle.

Detinguda per conduir embriaga i sense carnet a Gandia: mor el seu acompanyant en caure el cotxe al riu Serpis

Una dona ha sigut detinguda per conduir embriaga i sense carnet el cotxe que va caure al riu Serpis, prop del port de Gandia. L'acompanyant, de 20 anys, va morir i s'investiguen les causes.

Les víctimes de la DANA a València poden pujar a 234 en estudiar-se una altra mort

La xifra oficial de morts és de 229, però hi ha cinc casos en revisió. La jutgessa ha obert una peça per un decés i ha demanat un informe forense.

Pradas assegura que va informar a Mazón de l’enviament del Es-Alert durant la DANA

La exconsellera d'Interior ha assegurat que va mantindre informat a Carlos Mazón de totes les gestions del Cecopi durant la DANA, inclòs l'enviament del Es-Alert als mòbils de la província de València.

Pradas assegura que va informar a Mazón de la gestió del Cecopi i de l’enviament del Es-Alert durant la DANA

La exconsellera d'Interior ha sostingut que va mantindre al president Carlos Mazón al punt de totes les gestions del Cecopi el dia de la DANA, inclòs l'enviament del Es-Alert a la província de València.

La Mesa de la comissió de la dana fixa l’agenda de l’11 de novembre amb la citació de Mazón pendent

La Mesa es reunirà el dilluns 3 de novembre per a tancar els compareixents del 11N. L'eventual anomenada a Carlos Mazón seguix en l'aire a l'espera de decisió.

Barrachina defén a Mazón per la DANA i reclama equilibri en les responsabilitats

Barrachina ha defés l'actuació de Carlos Mazón durant la DANA i ha reclamat un repartiment equilibrat de responsabilitats entre administracions. Ha contraposat la presència del president amb l'absència de membres del Govern central i ha detallat l'avanç d'ajudes i obres pendents.