Centenars de persones protesten en les capitals valencianes contra la sentència del Procés

procés

Manifestació en València | Twitter

 

Centenars de persones estan reunides en les places de les principals ciutats del territori valència, per a protestar per la sentència condemnatòria als líders del Procés català.

 

Les manifestacions havien sigut convocades per l’agrupació Acció Cultural del País Valencià baix el lema ‘Llibertat Presos Polítics’ en les ciutats de València, Castelló, Alacant i Gandia, este dilluns a les 19.00 hores. La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià i Espai de Trobada per la Llibertat també s’han sumat a estes protestes.

 

Grans llaços grocs, cartells amb els rostres dels polítics condemnats i tota classe de banderes i emblemes independentistes s’estenen en les places de l’Ajuntament de València, Castelló i Gandia, a més d’enfront de l’estació de Renfe d’Alacant des d’esta vesprada. 

 

S’han organitzat grans dispositius de seguretat, a causa de les grans protestes que estan afectant el trànsit en ciutats com Barcelona o Madrid.  

 

Durant el seu transcurs pacífic s’estan produint incidents aïllats. De fet, la Policia Nacional ha hagut d’intervindre per a retindre a un jove en València que s’ha encarat als manifestants empunyant una bandera d’Espanya.

  

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.