Centenars de persones protesten en les capitals valencianes contra la sentència del Procés

procés

Manifestació en València | Twitter

 

Centenars de persones estan reunides en les places de les principals ciutats del territori valència, per a protestar per la sentència condemnatòria als líders del Procés català.

 

Les manifestacions havien sigut convocades per l’agrupació Acció Cultural del País Valencià baix el lema ‘Llibertat Presos Polítics’ en les ciutats de València, Castelló, Alacant i Gandia, este dilluns a les 19.00 hores. La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià i Espai de Trobada per la Llibertat també s’han sumat a estes protestes.

 

Grans llaços grocs, cartells amb els rostres dels polítics condemnats i tota classe de banderes i emblemes independentistes s’estenen en les places de l’Ajuntament de València, Castelló i Gandia, a més d’enfront de l’estació de Renfe d’Alacant des d’esta vesprada. 

 

S’han organitzat grans dispositius de seguretat, a causa de les grans protestes que estan afectant el trànsit en ciutats com Barcelona o Madrid.  

 

Durant el seu transcurs pacífic s’estan produint incidents aïllats. De fet, la Policia Nacional ha hagut d’intervindre per a retindre a un jove en València que s’ha encarat als manifestants empunyant una bandera d’Espanya.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.