14 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

Evacuen els veïns d’una finca en Castelló per un incendi

Incendi C/ Pare Jofre Castelló

La policia ha acordonat la zona i ha tallat el trànsit per a apagar les flames  | Policia Local de Castelló

 

ACTUALITZAT 17.15 hores La Policia Local de Castelló i un reforç dels Bombers Municipals han intervingut este migdia en el carrer del Pare Jofre, al costat de l’Hospital Provincial de Castelló, a causa d’un aparatós incendi produït en el sext pis d’una finca. Els fets s’han produït cap a la una del migdia quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 ha rebut l’avís d’Emergències 112 que alertava d’un incendi en l’interior d’una vivenda d’eixe carrer. Concretament, els veïns que havien telefonat al 112 han informat que veien com de les finestres d’un sext pis eixien flames i una gran quantitat de fum.

 

Immediatament, s’han desplaçat fins al lloc dotacions de la Policia Local de Castelló que han vist una columna de fum negre i flames eixint d’un pis. Ràpidament, els policies han fet un perímetre de seguretat i han tancat el carrer al trànsit a l’espera que arribaren els servicis d’extinció d’incendis. Quan han arribat els bombers, als cap de pocs minuts, han instal·lat diferents punts d’aigua per a apagar les flames des del vehicle autoescala, ja que la casa a on s’havia produït l’incendi era l’últim pis de la finca.

 

 

Simultàniament, els cossos de seguretat han evacuat a tots els veïns de l’edifici per a previndre danys personals i poder-se centrar en l’extinció de les flames. El foc es trobava molt escampat en el saló de la vivenda i, a pesar de què els bombers han sigut ràpids, gran part dels mobles s’han cremat. A més, la resta de la casa ha quedat molt afectada per l’intens fum i les flames.

 

  

Quant a danys personals, cap persona ha resultat ferida a causa de l’accident. L’única persona que es trobava en la casa en el moment de començar el foc, se n’ha eixit ràpidament de la vivenda. No obstant això, sí que cal lamentar la mort de la seua mascota, un gat, que no ha sigut recuperat a temps pels bombers.

 

 

Respecte dels treballs d’extinció i ventilació, s’han acabat cap a les 14.00 hores de la vesprada i ha calgut que s’implicaren un sergent, un cap i nou bombers que han necessitat un vehicle de comandament, una bomba urbana lleugera i un vehicle autoescala.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada