Hugo Castejón es convertix en el segon expulsat de ‘GH VIP’

Hugo Castejón va ser l'expulsat de la nit

Hugo Castejón va ser l’expulsat de la nit | TELECINCO

 

Hugo Castejón es convertia ahir en el segon expulsat d’esta edició de ‘GH VIP’, fent realitat els desitjos de gran part dels concursants de la casa de Guadalix, que ja no suportaven més la seua presència en el concurs.

 

D’esta manera, el cantant perdia el duel amb Noemí Salazar i era expulsat per l’audiència amb un 53% dels vots, cosa que va provocar una alegria immensa als habitants de la casa, que van muntar una festa en conéixer la notícia.

 

Tot i l’alegria de gran part de la casa, Adara es va mostrar molt trista amb l’expulsió del seu company i no va poder evitar que li saltaren les llàgrimes durant el comiat en directe des del plató de Telecinco. Per la seua banda, Mila i Hugo van poder dir-se adéu d’una forma cordial i fins i tot abraçant-se i fent les paus, després de què el seu pas pel concurs haja estat ple de discussions.

 

Mila Ximénez i Hugo Castejón fan les paus

Mila Ximénez i Hugo Castejón fan les paus | TELECINCO

 

Els nominats d’esta setmana: Adara, Mila Ximénez i Dinio

Després de l’esperada expulsió, va arribar el torn de les nominacions, que han deixat com a proposats per a abandonar la casa a tres dels concursants amb més carisma d’esta edició: Dinio, Adara i Mila Ximénez. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va ser nominada a través del poder de l’intercanvi del que disposaven esta setmana ‘El Cejas’ i Kiko Jiménez, que es van posar d’acord en salvar a Irene Junquera de les nominacions i ficar-hi en el seu lloc a Mila Ximénez per nominació directa, una estratègia que ha descol·locat a gran part de l’audiència.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.