‘GH VIP’: ‘El Cejas’ explota contra Hugo Castejón i l’amenaça

 

La casa de Guadalix és protagonista de contínues trifulgues dia sí i dia també i dos dels protagonistes de l’última han sigut Hugo Castejón i ‘El Cejas’. El conflicte ha començat perquè els habitants de la casa, després de disfrutar d’una bona festa nocturna, volien anar a dormir, mentres que Hugo Castejón va decidir seguir ballant al ritme de la música i ignorar les peticions dels seus companys de convivència.

 

El problema és que si seguia ballant, la música no parava, cosa que va provocar que alguns habitants es molestaren per la situació que estava creant Hugo, qui va optar per seguir ballant en el jardí de la casa, tot i les queixes, argumentant: «Posen música dos voltes a la setmana i em ve de gust ballar. Quan la lleven, me’n vaig a dormir».

 

‘El Cejas’ explota contra Hugo

‘El Cejas’, però, no va quedar satisfet amb la seua actitud i, molt enfadat, va eixir al jardí a protagonitzar un enfrontament amb el cantant, cosa que no va funcionar, ja que el cantant va decidir seguir ballant, mentres li deia: «Si vols que lleven la música di-li tu al ‘súper’», li va dir. Això va acabar de fer vessar el got per a l’influencer, qui va explotar: «Deixa de fer el personatge, fins i tot Adara està cansada i vol dormir. És una falta de respecte cap a 14 persones. Fica’t a dormir, no és tan difícil».

 

Però el propòsit de ‘El Cejas’ va conseguir el contrari, ja que els seus propis crits van acabar despertant a Mila Ximénez, qui no va dubtar en criticar l’influencer perquè havia acabat despertant a tot el món amb la baralla: «Si tu no et pots dormir, et fots. Però la resta sí. Si callem, la resta pot dormir. Que faça el que vullga», va dir-li, fent referència a Hugo Castejón.

 

Al final i veient que la situació no es resolia, ‘El Cejas’ se’n va anar molt enfadat i resignat cap a l’interior de la casa per a intentar dormir mentres murmurejava entre dents: «Quina pena que les agressions estiguen penalitzades», va dir fent referència a l’expulsió disciplinària que adopta l’organització davant les agressions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.