El El Villarreal té cinc futbolistes de baixa per lesions musculars després que Gerard Moreno s’haja lesionat este divendres. La situació afecta la plantilla del club, que encara espera informació mèdica sobre diversos casos.
Abans que el davanter català, també han caigut Nathan Saliba, Alassane Diatta, Ilias Akhomach i Juan Foyth. Nathan Saliba acumula diverses setmanes fora per molèsties musculars, però s’espera que puga tornar prompte.
Encara no se’n coneix l’abast
El club està pendent de saber l’abast real de la lesió d’Ilias Akhomach, que es va lesionar fa una setmana en el partit disputat a Mestalla. Encara no s’ha comunicat un part mèdic sobre el seu estat.
Tampoc hi ha informació mèdica sobre Juan Foyth i Alassane Diatta. Tots dos van quedar fora de la convocatòria davant l’Espanyol per problemes musculars, de manera que el club manté oberta la situació de les seues lesions.




