13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Localitzen a una turista, que havia desaparegut, desorientada i deshidratada en una platja de Cullera

Dona desapareguda Cullera

La dona amb un dels agents que l’ha localitzat | Guàrdia Civil de València

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat i auxiliat a un dona desapareguda en la Platja del Dosser de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), que portava sense ser localitzada des d’este dilluns, segons ha informat l’institut armat. La dona, una turista francesa amb una malaltia degenerativa, va ser trobada a deu quilòmetres de la seua casa, amb signes «d’avançat estat de deshidratació» i desorientada.

 

Els agents van tindre coneixement sobre les 6.00 hores de la desaparició d’una dona d’origen francés que estava de vacacions en la localitat de Cullera. El marit, de la mateixa nacionalitat, va explicar als efectius que no sabia res d’ella des de les 18.00 hores del dilluns. Segons el seu home, li agrada caminar, però té una malaltia degenerativa del sistema nerviós, raó per la que «podria haver-se desorientat durant una de les seues caminades».

 

 

Els agents van iniciar un dispositiu de busca de la dona, que va ser localitzada després de quatre hores de rastreig per agents de la Guàrdia Civil de Cullera, per la zona de les dunes del Dosel, al nord del far i a uns deu quilòmetres de l’apartament que tenien llogat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.